От вчерашната Е-поща

Подател: Veronica <anabetta.veronica@gmail.com>

Относно: Моля, имам нужда от вашата помощ в този бизнес

От бюрото НА Г-ЖА ВЕРОНИКА Натаниел.

МЕНИДЖЪР БИЛ И ОБМЕН кат.

БАНКА НА АФРИКА (B.O.A).

Буркина Фасо. Уагадугу.

Уважаеми потребители,

Допълване на деня за вас и вашия любим семейство. Извинявам се за това проникване, реших да се свържем с Вас чрез електронна поща, поради неотложността на въпроса по този въпрос. Не се учуди или се страхуват от мен за получаване на тази поща.

Моля, искам вашето съгласие и би искал да си взема самостоятелно запозная с вас. Аз съм г-жа Вероника Натаниел, аз работя с Международната банка на Буркина Фасо (боа). Имам нужда от Вашето съдействие за получаване на долара ($ 10.5) милиона долара, което е било в спящ сметка с моята банка за повече от 6 години, което принадлежи към една от чуждестранните ни клиенти, загинали заедно с цялото си семейство при самолетна катастрофа, което се случи в Кения, Източна Африка.

Аз ще ви предостави подробна информация относно условията за тази операция, след като съм си интерес, но аз трябва да кажа, че доверието процъфтява бизнес. Затова нека вашата съвест за това предложение да се подхранва с искреност и не няма да може да отведе до информация, че тази сделка е благополучно без риск и трябва да имате тази сделка (строго секретно).

Съгласен съм, че 40% от тези пари ще бъдат за вас като чуждестранен партньор, във връзка с предоставянето на чужда сметка, и 60% ще бъде за мен, аз ще посети вашата страна за изплащане в зависимост от процента посочени. Не забравяйте, че трябва да се прилага първо в банката като връзка или близък роднина на починалия на клиентите, което показва, си остана с изпращане по пощата на това поле.

ВАШИТЕ пълни подробности

(1) Пълно име …

(2) Възраст ….

(3) секс …

(4) Националност …

(5) Професия ….

(6) Частните Тел …. телефон и факс номер за лесна и ефективна комуникация и кариерата си като банкер,

Аз ще ви отведе в крак с цялата информация, която е веднага след като Ihear от вас. Ако не чувам от вас в рамките на определен период от време ще Предполагам, че не се интересуват. В същото време, ако сте готови, способен и честен, за тази сделка, моля посочете Вашия интерес, като изпраща отговор на това писмо.

Изчакайте да чуя от теб скоро следваща.

+226-7429-1080

Счита се към теб.

Г-жа Вероника

Умора нямат тия хора, ей! Колко години вече размножават милионери по света! 😀

Щях, както обикновено, да му щракна delete, но ми направи впечатление разликата в стила на писмото. Някои изрази, думи, начинът на „погрешност”  и т.н. И факта, че идва в този вид – „преведено” на български. 😉 И реших да ви го покажа.

Не ви ли се струва, че „Международната банка на Буркина Фасо (боа)” е „паркирана” на територията на България?

Не спят нашите буркинфасовци, търсят ниши! И този бизнес не е лек, нали е криза… 😀

………………….

Заб. След като самоотвержено написах горното разобличение 🙂 погледнах следващия имейл. Не е от този род (известни ми са Dyalum системите), ама аз нищо не съм ги питал и като се замислиш…

Подател: Darden Don support@mail.dyalum.com.cn
As requested, below is pricing for all our lists only until this Friday:
note: all lists are optin and were updated within the last 6 months
HEALTH RELATED LISTS
Any Individual list below $115 ea OR 2 for $199
-> Complete US Physicians Database
-> Chiropractic Doctors in the USA
-> American Holistic Medicine Providers/Clinics
-> General Dentists in the USA
-> Dentists with Specialties
-> American Veterinarians & Veterinary Clinics
-> US Hospitals
-> Nursing Homes int the US
-> Pharmaceutical Company Employees
-> Physical/Occupational Therapy Clinics and Therapists in the US
-> Oncology Physicians in the US
-> US Surgery Centers
-> Massage Therapists/Therapy Clinics in America
-> Acupuncturists/clinics in the US
-> Medical Equipment Suppliers(USA)
-> Mental Health Counselors (USA)
-> Optometrists/Clinics (USA)
-> Psychologists (USA)
BUSINESS RELATED LISTS
Take any individual list below for just $135 each
-> Hotels in the USA
-> Realtors in the USA
-> USA Business Database
-> Manufacturer Database (USA)
-> Financial Planner Database (USA)
-> Finance & Professionals Database (USA)
-> Insurance Agents (USA)
-> Canadian Businesses
-> United Kingdom Business Database
-> Media Outlet Contacts (USA)
CONSUMER RELATED LISTS
$89 each-> USA Consumer Database
-> Credit Inquiries Database (USA)
-> American Homeowners
[ PROFESSIONALS LISTS ]
$125 each-> USA Lawyers Database
-> Criminal Attorneys in the US
Reply to this address for numbers and samples: looking-for-40-us-lists1@gmx.com

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • batpep  On 7 януари, 2011 at 09:37

    хахаха, графе, досега милиардер да си станал с тия предложения, ей!

    а ти – не та не 🙂

    само със секса как си не знам кво ще им пишеш 😆

    • Графът  On 7 януари, 2011 at 09:44

      Ами точно там се запънах я, batpep! И така го въртя и инак – не става! Не мога да я питам г-жа Вероника к`во беше това „секс” и как да го разбирам… 😉 Пък тя иска и самостоятелно да се запознава с мен… Мани, мани, безизходица!
      Тъй ще си остана немилионер, ясно е! 🙂

  • Муниконтин  On 7 януари, 2011 at 13:05

    Да си призная и аз силно съм озадачена със това „секс“ 😀 kaкво ли би трябвало да отговори човек? Ами аз, като съм от женски пол и тя ще се среща с мен?! Нещо резбата си ли ще трябва да сменям, к’во ли? 😀

  • kenkal  On 7 януари, 2011 at 19:27

    ;D И аз го получих това „мило писмо-апел за помощ“, но бързо го изтрих. Виж – не се сетих даже да сравнявам с предишни подобни.

  • batpep  On 28 януари, 2011 at 17:19

    пък аз днес получих две писма – едното че съм спечелил „зелена карта“ от лотарията на сащ и ако до пет дена не преведа едни 800 долара по уестерн юниън на некъф пич в лондон – губя права 🙂

    а второто е, че във връзка с това, че съм спечелил зелената карта, едикоя си самолетна компания ми предоставя безплатни самолетни билети до щатите.

    найс, а?

    само не разбрах откъде са се докопали до всичките ми лични данни, дори телефонният ми номер е истински…

    • Графът  On 31 януари, 2011 at 13:15

      Аз какво получих наскоро, batpep, не е за приказване!
      Мацето (от някаква екзотична страна) било 16 годишно и просто жадувало да си пише с мен защото „нежността и любовта е най-важното нещо”. Само да ú пратя веднага разни данни, включително и точния адрес, и романтиката започва!… 😀

  • batpep  On 31 януари, 2011 at 15:05

    тва е щото сме различни таргет групи.

    аз, примерно, на по-малко от 25-годишно изобщо нема да му обърна внимание. нали ме разбираш :mrgreen:

Вашият коментар

