Благодаря!

Със закъснение, мили приятели, но вие ще ми простите.

Благодаря ви за душевната подкрепа в това тежко за мен време!

Благодаря ви за изпратените думи и мисли, за голямото искрено съчувствие, за атмосферата, която създадохте!

Благодаря ви за предложената материална подкрепа!

Благодаря от името на Ваня и от мое име!

Впрочем, благодаря ли?!?

Не, не ви благодаря!

Вие сте БЛАГОдарени!

Аз мога само да ви СЪРЦЕдаря!

И го правя искрено!

Графът

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Hombre  On 30 юли, 2015 at 08:46

    Графе, горе главата! Аз зная, че ти си силен мъж.
    И помни – твоите приятели, в т.ч. и аз ще бъдем винаги редом с теб…

  • Yana  On 29 август, 2015 at 22:07

    Графе,
    исках да пиша някъде пО на закътано, но не намирам мейл, на който да пиша. Всеки ден мисля за вас.

    • Графът  On 30 август, 2015 at 18:07

      Благодаря, Яна!
      Имате имейл.

      • Yana  On 30 август, 2015 at 22:42

        Опасявам се, че профилът е свързан със стария ми адрес, до който съм загубила достъп. Ще съм безкрайно благодарна, ако ми препратите писмото още веднъж на boyana.petkova@gmail.com.

  • Eisblock  On 22 септември, 2015 at 00:20

    Драги Графе, приеми моите най-искрени съболезнования! За жалост нам е дадена мъката като част от дазайна ни. Тя може да ни срине в преизподнята, може да ни затвори в собствена, непроницаема черупка, но може също да ни Възвиси и отвори дверите към сигурното чувство – не – Увереност, че нищо не е свършило и как зад „последната врата“ е същинския ни Живото с всички наши Обични. Тези, даващите смисъла на Съществуванието като цяло!

Вашият коментар

