Je suis Графът

Je ne suis pas някакво списанийце с пошли карикатури. Още по-малко мога да бъда като неговите бездарни автори, които си изкарват комата хляб, подигравайки се с душите на хората.

Je ne suis pas като безмозъчните зомбирани терористи, убиващи хората безсмислено, очевидно окончателно научени само да изпълняват и отучени да разсъждават.

Je ne suis pas някаква терористична организация, бореща се за влияние и власт в мюсюлманския свят, газейки върху собствената си религия.

Je ne suis pas като днешните водещи политически лидери на представителна част от света, използващи всеки, най-често неадекватен случай, за политическо изтъкване и прикриване на истинската им роля и дейност в световната политика.

Je ne suis pas от рекламиращите се интелектуалци и артисти.

Je ne suis pas от милионите, редящи се на опашка за „Charlie hebdo“ – списание, за което преди не бяха и чували и след месец няма да си спомнят.

Je ne suis pas сред борците за свобода на пошлостта.

Je suis Графът – Je suis un homme comme ils en vivent plus de 7 milliards sur cette planète et je m’efforce d’utiliser mon bon sens pour observer, analyser et commenter les événements.

Аз съм Графът – един обикновен човек от милиардите на Земята, свикнал да употребява ума си по предназначение.

Не упреквам хората с надпис „Je suis Charlie”. Те вероятно имат своите доводи. Своя порив. Или своята ситуация…

Просто казвам защо аз не съм от тях.

И малко ми е мъчно за френската нация, която винаги за мен е била водещ образец на култура…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Вашият коментар