Луд_огорски мач

К`ва стана тя? Разград би Рим!

В един невъзможен за спечелване мач.

Не съм футболен запалянко, гледам чат-пат международни мачове.

Но тези момчета и треньорът им ме спечелиха за привърженик.

Защото не играят за пари и слава.

Играят за играта!

А всяка игра се играе до края…

___________________

Лацио – Лудогорец 0:1

Лудогорец – Лацио 3:3

Общ резултат 4:3 за Лудогорец, продължава на 1/8 финали в Шампионската лига

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Juliapulia  On 28 февруари, 2014 at 17:03

    Инфарктно беше! Аз се радвам много. Заслужен успех! Но какъвто и да беше резултата, за пръв път от години ми беше удоволствие да гледам български футбол.

  • Homoerect  On 28 февруари, 2014 at 19:53

    Viva Lud O’ Goretz! 😀

  • Homoerect  On 28 февруари, 2014 at 19:58

    Юлке, където не те сеят, там никнеш… 🙂

  • Juliapulia  On 5 март, 2014 at 13:34

    Леле поруменяха ми венчелистчетата 🙂

Вашият коментар

