Дядо Коледа

Пак съм аз.
koleda-2012
Хареса ми от миналата година.
Но сега няма да има пожелания.
Само подаръци и заръки.

Я елате да ви видя!
Ха, така!

Който е засмян получава една весела Коледа с +.
Да празнува и се весели колкото му душа сака, че и отгоре!

Който още се мръщи бързо да се засмива, че ей го празникът, чука на вратата, ще остане без весел подарък…

Заръчвам ви
да я карате умната, ей! Първо мислете, после вършете.
Да сте здрави и читави!
Да сте скопосни и берекетлии! Нищо да не ви се опира!
И засмени, засмени и пак засмени!

Догодина пак ще ви проверя!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Homoerect  On 24 декември, 2013 at 21:41

    Дядо Мраз, много те бива! Че кой друг, ако не ти, Графе?
    Ще има ли и за мен някакъв подарък-изненада? Много съм слушал през цялата година… 🙂

    • Графът  On 26 декември, 2013 at 18:54

      Въх, Омбре, сега ме затрудни!

      • Homoerect  On 26 декември, 2013 at 18:56

        Е, недей, Графе! Може само и една блага дума да ми кажеш…

        • Графът  On 26 декември, 2013 at 19:14

          Блага дума винаги за теб! И не само една…

          • Homoerect  On 26 декември, 2013 at 19:23

            Да взема тогава да пококетнича малко… И с какво съм спечелил това отношение към мен???

          • Графът  On 27 декември, 2013 at 02:23

            С искреност!

  • aman be  On 24 декември, 2013 at 22:25

    Весели празници, Графе! Здраве и късмет през Новата година!

  • Juliapulia  On 25 декември, 2013 at 17:52

    Честито Рождество, Графе! Много здраве, късмет и берекет ти пожелавам!

    Направо ме накала да повярвам отново в Дядо Коледа!

  • petkovagergana  On 25 декември, 2013 at 19:27

    Много ми допадна да съм скопосана:))) честичко ще си го повтарям, да оправя някоя и друга черта в характера:)
    Радостна Коледа, Графе!

  • deni4ero  On 25 декември, 2013 at 23:27

    Честито Рождество Христово, Графе 🙂 Пожелавам Ви здравето да не Ви напуска, нито любовта на обичните Ви 🙂
    Поздрави от нас и сърдечни прегръдки!

  • Графът  On 26 декември, 2013 at 13:25

    Хей, много ви благодаря, че намерихте време и за мен на празника!
    Щастлив съм, засмян до уши! 😀

  • Муниконтин  On 27 декември, 2013 at 13:37

    Честито да е на всички ни! И здрава и засмяна Нова година! 😀

Вашият коментар

