Голямата изненада

По-отдавнашните ми приятели и гости знаят, че в нашето семейство по стара традиция приятната изненада е на почит. Особено когато става дума за подарък.
Но сегашната изненада постави рекорд за всички времена!

Онзи ден седя си аз пред компютъра, Милчо лежи върху принтера и внимателно следи всичко да е според протокола. Хич не обича, милият, нещо да излиза от рамките на познатото. Нарушава му се спокойствието, напрежение се създава да се проучи защо, как и до каква степен новото ще стане старо. 🙂
Та седим си ние двамцата, когато идва Точица и ми казва:
– Ела оттатък (това означава в хола), че един човек иска да те види.
– Така по домашному ли – питам аз с крива физиономия. „Някой неин познат, който е прочел нещо в блога и иска да ме види“ мисля си.
– Да, добре си – казва тя благосклонно, което ми прозвучава доста необичайно, но минава и заминава – тръгваме двамата към хола.
Влиза тя напред, аз след нея. Още не го виждам „човека“, закрит е от отворената врата.
Пристъпвам и…

Васко, внукът ми, пристигнал от Брюксел специално заради мен!

Ето така завършвам днес поредната десятка и започвам следващата.
С най-големия подарък-изненада, за който дори и не съм мечтал!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • petkovagergana  On 4 декември, 2013 at 14:47

    Графе, честит личен ден! Желая музи и музика 🙂 И здравето да ти е приятел!

  • Муниконтин  On 4 декември, 2013 at 15:26

    Да си ми жив и здрав! Дай, Боже, всекиму такъв подарък! 😀
    Обичам ви момчета и тук таме момичета! 😀

  • aman11be  On 4 декември, 2013 at 16:22

    Графе, честит празник! Желая ти здраве и все такива хубави подаръци! А десятките да продължат да се нижат…. 🙂

  • Kamen  On 4 декември, 2013 at 17:46

    Честит рожден ден, Васко!
    Да си жив и здрав, весел и щастлив, много мир и спокойствие да има в дома ти, и само радост да виждаш около себе си – още дълги години!
    Много целувки от всички нас:
    Камен, Галя, Алекс и Лори

  • Homoerect  On 4 декември, 2013 at 20:05

    От кал да е, ама Васил да се казва… 🙂 Как ли се справяте, когато в една фамилия има двама василевси?!
    Графе, обясни на младежите какво е да имаш внук или внучка. 🙂

  • astilar  On 4 декември, 2013 at 20:06

    Прекрасна изненада! 🙂 Да сте здрав, Графе и все така вдъхновяващ с размислите си! Благодаря, че Ви има!
    (Пропуснала съм в суматохата, че сте роден ден преди дъщеря ми 😉 )

  • Homoerect  On 4 декември, 2013 at 22:04

    Графе, чак сега загрях, че имаш рожден ден! Мислех си, че играете белот с Милчо и някакви десетки си раздавате… Да си ми жив и здрав и да ни поканиш на 100-годишнината си на гости!!!

  • Графът  On 5 декември, 2013 at 09:06

    Вчера беше прекрасен слънчев ден.
    Вие, мои мили приятели, го направихте още по-прекрасен.
    Благодаря ви с цялата си душа!

Trackbacks

Вашият коментар

