Аз и протестите

Продължение на Тъжен, гневен и виновен

Уважаеми мои читатели и приятели, моля да ме извините за еднодневното закъснение. Причината е, че отделих доста време за приемането на властта от служебното правителство. Не за да слушам хвалебствия, а за по-бързо получаване на впечатления – стара истина е, че оценка за човек можеш да направиш когато си отвори устата, а не когато мълчи,

Засега хич не мога да се възторгна, по-скоро обратното. Ще видим по-нататък…

Продължавам с обещаното.

Защо се чувствам виновен? Ами защото съм такъв!

Защото не направих единственото, което е нищожно малко, но все пак нещо.

И най-малкото трънче в гащите си е трънче, притеснява те баш кога не трябва.
Защо аз си държа трънчетата в удобен блог, където приятелите ми ме хвалят и чакам някой, за когото са предназначени, да благоволи да се боцне? Нали житейският ми опит отдавна ме е научил, че нещичко може и да постигнеш в искания само чрез метода „с техните камъни“?
„Нали интернетът…“ ви минава през главата.
Да, сила е Негово Величество Интернетът! Ама силата му главно е мигновено да разпространи мисли, идеи и практически съвети сред хората. А не да накара някакъв Сульо да си изтърве авантата!

Много хора в нета оценяват реално днешната ситуация, намират реални (каквито могат да се осъществят още на първо време) решения и, както гледам, нито едно „не пробива“ в медиите и „официалните списъци на исканията на протестиращите“. Там властват „парафираните„ от ония другите

И какво? Все повече настроения чета из нета, перфектно обобщени в коментар при мен от гравитон: „Коментарът драги ми Графе, е просто излишен… като нас!

Е, не! Не сме излишни, уважаеми приятели!

Само трябва да изработим тактиката да ни чуят ония другите въпреки желанието си.

Не е чак толкова сложно.

Знаете ли, коя е най-голямата и неуязвима сила в света? Бюрокрацията. Нищо не може да победи нейните закони.
Ами да я използваме!

Представяйте идеите си в публичното пространство, събирайте привърженици, но незабравяйте да „осведомите бюрокрацията“ за тях писмено! Накрая на всяка своя публикация от такъв род поставяйте молба всички, които са съгласни, да пуснат имейл на едикакъв адрес (на съответната институция).

Ще бъда много настоятелен и ще ви напомням за това! Не подценявайте тази възможност. Идея си нямате какво означава по даден въпрос да се получат няколко стотин (хиляди) имейла, на които задължително трябва да се отговори в съответен срок (и отговарят, изпробвано е!).

Аз вече започнах във връзка с публикация на Чергар и ще продължа методично!
Не искам повече да си пиша неща, на които никой не обръща внимание, а след 4 години наново са не само актуални, а и искания на улични протести! Не искам повече да се самозадоволяваме с писания.

Ще видим излишни ли сме!!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Следващата ми публикация ще бъде за исканията – формулирани и не, истински и „официални“, възможни и невъзможни, тактически и стратегически. От къде идват и чии са.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Homoerect  On 15 март, 2013 at 01:10

    Графе, идеята ти за бюрокрацията е революционна!

    • Графът  On 15 март, 2013 at 01:40

      Добре съм я изпробвал в практиката, драги приятелю. Навремето като ръководител на самодейни състави често ми се е налагало да „прося“ пари от шефовете за нещо. И бързо се научих – трябват ли ми 100 лв. искам 200 и те ми дават 150! Поискам ли точно, получавам по-малко. 🙂
      А по историята с лекарствата за децата с левкемия преди няколко години бях мобилизирал и есперантските си приятели да пишат до нашето министерство. Луди ги бяха направили – представяте ли си писма от цял свят за конкретен въпрос в здравното министерство!..
      Infanoj

  • tutankhamon661  On 15 март, 2013 at 02:36

    Бюрокрацията е бич – от нищо правят проблем!

    Това за имейлите е много добра идея – няма как да не обърнат внимание.
    🙂

Вашият коментар

