Пиши: а, бе…

Пиши, пиши, ама за писане се иска желание и настроение!
(За писането по задължение тук изобщо не става дума, там дявол и началник знае какво се иска!).

И…

Ей ме, седнал да пиша, но съм толкова тъжен

по обществена линия, че се чувствувам длъжен

да послъжа и пусна лъч надежда в стиха си.

Но понеже краката на лъжата са къси,

решавам на правдата да говоря с гласа

и да кажа нещата мрачни, както си са!

Речено-сторено,

но тъй често говорено,

публикувано, писано се оказва туй, дето

ми тежи на ума и бунтува сърцето,

че дори за перото ми, дето уж било сръчно,

оказва се мъчно

да изкаже поновому на тоз, който чете го,

туй, което е в мене, а навярно и в него.

Крайно тъжна история! И ето ме, спирам

и си блъскам главата, но – уви – не намирам

за първи път днес

ни една от онез

патентовани мои, откакто се зная,

завъртулки към хумора, разведряващи края…

.

Ей тъй Валери Петров, със ясни слова

от точно по-точно е казал това,

което от доста време се чудя как

да напиша кратко, но пак

да ме разберете логично

напълно категорично

без всякакви «Недей така,

пиши, ние чакаме това…»!

Защото, да си кажем честно,

сигурен съм, че и вие лесно

усещате в себе си тежест

от тая политико-медийна «свежест»,

от тоя смог на нагли лъжи

хвърлени право във наш’те очи

от разни облещени тарикати

по всички телевизии, егати!

Нещастници, всуе глаголúте,

няма да ни уморите,

ни мен, ни моите приятели тук –

ние пишем, а не бълваме само буклук,

пишем с подпис, черно на бяло,

а не дрън-дрън дето го вятър отвяло…

http://www.vbox7.com/play:aa3698f3

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Вашият коментар

