Творец по душа

–              Душице мила, здравей! Много се радвам да те видя. Ама че съм и аз – още като го пратиха моя човек в това забутано сибирско село, по задачата му трябваше да се досетя, че сигурно ти си замесена. Кой друг от нас би могъл да направи от обикновена селска жена такъв творец на красота?!

–              Здравей, миличка! Не беше чак толкова трудно. А ти как се отзова тук?

–              Ами нали знаеш, че аз съм силна по професионалната реализация и мениджмънта. От моя човек направих журналист. Научих го да следи за актуалната конюнктура, да пречупва всичко, което пише, през дневния ред. И доста напредна. Пращат го там, където се иска добра съобразителност. Ще видиш каква дописка ще напише, няма да мине под „любопитни факти”, ами по целия свят ще я прочетат.

–              Е, не ми се вярва. Все пак това не е кой знае какво, украсила жената къщата си. Вярно, с доста фантазия и чувство за красота, но все пак си е „любопитен факт”.

–              Пак ще си говорим, мила приятелко, скоро ще видим какво ще стане.

Тъй си разговаряха две душú, срещнали се случайно през време на земното си дежурство – едната в жена от сибирско село, а другата в успяващ журналист.

Техния разговор „чух” след като видях и прочетох дописката.
Прочетете я и вие:

УМНОСТИ 

И знаете ли кое ме накара да поразсъждавам кой как вижда света? Думите на Точица, с които тя ми прати този линк.

Това е да си творец по душа!

С допълнение „Но и мъжът ú бая капачки ú е подсигурил.” 🙂

Отварям аз да видя този „творец по душа” и веднага прочитам заглавие „Изолация от 30 000 капачки в сибирската тайга”. Ето ти тебе в добавка и още един „професионалист по душа”! В цял свят днес енергийното пестене е сред първите теми, всеки ще се зачете след такова заглавие, докато ако напишеш „Селянка създава красота в сибирско село”…

Ето така ми хрумна, че и душите имат някакви предпочитания и насоченост, с които идват да дежурят на Земята.

Много удобно хрумване, а? Никой не може да има доказателства или свидетели, с които да ме опровергае! 🙂

Между другото, тези УМНОСТИ заслужават да ги поразгледате. Можете да видите, например, галерия от снимки на…200 калории.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • wittcho  On 10 октомври, 2012 at 15:27

    Благодаря за споделената идея и се радвам, че Умности ви харесват 🙂

  • Парфюми  On 20 декември, 2012 at 23:33

    Доста интересни дизайни, и то само от едни капачки. Таланта в случая е от изключително значение. 🙂

Вашият коментар

