Чудеса

Миналия петък идва Точка със стационарния телефон в ръка: „Теб търсят”.

Гледам изненадано – от години не се беше случвало. Само леля ми, ама тогава Точка щеше да знае и да си е поговорила с нея.

Вземам телефона.

Мелодичен женски глас ми съобщава, че се обаждат от Виваком. Че като дългогодишен абонат имам подарък от тях, да отида да си го взема. Изобщо, знаете ги тези съобщения, нали често получаваме есемеси за такива „печалби”, няма какво да ви обяснявам.

Не прекъсвам разговора, нали е лятна скука, защо да не се позабавлявам с разговор. Като се хиля самодоволно: „Тези съвсем се побъркаха, какъв Виваком, аз съм Мтел.”. И хич не загрявам, че говоря по стационарния телефон. 🙂

Започвам аз да задавам разни въпроси защо, как, къде, кога, докато мелодичният глас се досеща за ситуацията (сигурно не ú е за първи път) и казва „Нали разбрахте, за БТК става дума”. Хлъц!

Усетила от паузата (какво можех да кажа!) сконфузването ми, тя спокойно ми обясни да отида в Телефонната палата и там ще има човек при входа, който ще ме напъти. „Нищо не трябва да плащате или купувате” подчерта тя и учтиво се сбогува.

Стават ли все още чудеса?

Оставих тази работа за понеделник. Няма да хукна веднага за подаръка, я!

Започнах да умувам каква може да е уловката. Нали си знаем, няма как да няма уловка. Не сме вчерашни, я, лъгани сме, лъгани… Един „брат’чед” преди няколко години за каква изгодна сделка с лагери от Русе ме кандърдисваше по телефона, само дето не можа да каже кой от братовчедите ми е, та пропадна работата! 🙂

Мина ми през ума да напиша в Гугъл „Подарък от Виваком” и да видя какво ще се покаже, ама после си викам „Чак пък такава артилерийска подготовка! Като отида ще разбера”.

Вчера, обаче, преди да си спомня за подаръка, отново ми се обадиха. Съвсем конкретно – да отида в магазина на „Гр.Игнатиев” 47 при Юлияна Павлова.

Днес отидох, получих си подаръка – телефонен апарат. Г-ца Павлова ми обясни, че единственото изискване е да не закривам номера следващите 2 години. Оформено е като допълнително споразумение, което трябва да подпиша. Естествено, внимателно прочетох какво ще подпиша (не е дълго). Мисълта, че може да ми пробутат друга тарифа, се оказа грешна – момичето съвсем точно е написало тарифата, която сега ползвам.

Между другото, това е пункта, в който недобросъвестна служителка може да подведе. Графата е

А1 Избор на абонаментен план. Абонаментният план и ценовия пакет се предоставят при специални условия неразделна част от това Допълнително споразумение (А 12). Заявявам следния абонаментен план:
Абонаментен план: тук служителката написва ръчно абонаментния план

За да го промени от досегашния трябва да пита.

В моя случай нямаше такъв опит.

Ставали още чудеса! 🙂

Всичко хубаво Ви желая, г-це Юлияна Павлова!

_________________________

Между другото, тя ми поръча да кажа на приятелите си със стационарни телефони да отидат при нея и без обаждане. Имайте го предвид!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Муниконтин  On 28 юли, 2010 at 01:53

    Два пъти го прочетох, Графе, защото не можах да повярвам от първия път, че няма уловка 😀
    Признавам си, че такова чудо от БТК не съм очаквала 😀

  • Майк Рам  On 28 юли, 2010 at 18:51

    А аз си получих подаръка без да подписвам нов договор. Така и не разбрах кога и как трябва да стане това, но новия телефон дойде направо у нас с куриер.

  • Графът  On 28 юли, 2010 at 22:51

    Това вече е чудо с бонос, Майк! 🙂

Вашият коментар

