Луди, луди баби ли?!?

Да видиш една 70-годишна бабичка толкова целеустремена и кипяща от енергия, толкова освободена от задръжки и влюбена в живота, е невероятно зареждащо и мотивиращо

Така пише Майк Рам в блога си.

Ха сега, де!

Бабички, старици, луди баби, не знам какви си – и това за 70-годишни дами! Илюстрирано със снимка на хубавицата Betty White. 🙂

Хей, младежи, я по-внимателно! Ами поогледайте се, де!

Ако 70-годишните са бабички какво трябва да кажа за леля ми, която тази година подхвана 95 (да ни е жива и здрава!), само е прошарена и шие гоблени без очила?

Или за британката Пеги МакАлпин, която в 1977-ма на 70 години скочи с бънджи, в 2007-ма на 100 години се спусна с делтапланер от връх в Северната кипърска турска република, разположен на 760 м надморска височина, и летя 15 минути преди да се приземи в някакво село?

Ами за самата Бети Уайт? На 88 години играе главни роли на 70-годишни! Имате ли представа какво е натоварването да снимаш главна роля във филм?

Е, мисля, че ви е ясно: не ви критикувам за лошо отношение към достойните дами! Само „бабичка, старица” не ми харесва.

Горните редове написах като коментар на темата на Майк Рам. Тя участва в интересна идея за блог-игра на Пламен Петров. Казвам „като коментар”, защото си е така и, главното, защото, за да се класира темата на Майк, има нужда от повече коментари. Подложете му едно рамо като напишете коментар при него, но не отлагайте – утре е класирането.

Успех, Майк!

П.С. При Майк Рам става дума за един хубав филм. Аз също бих ви предложил един – „Старики-разбойники

_________________________

Моля, щракнете 🙂 си впечатлението от написаното:

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • vilford  On 28 януари, 2010 at 11:48

    Жена с опит – това според мен е правилният термин. 😉

  • Майк Рам  On 28 януари, 2010 at 12:21

    Благодаря за подкрепата, Графе! Но не мисля, че и тези думи трябва да влизат във войната за нов, политически коректен „правоговор“, водена от феминистките. Чувството, което влагам в думите „бабичка“ и „старица“ са изключително позитивни и изпълнение с обич и възхищение. Тези думи са част от езиковото ни богатство и ще бъде престъпление да се отречем от тях под влиянието на някакъв псевдо-морал.

    Искрено завиждам за леля ви – пожелавам ма всички да бъдем толкова жизнени и здрави на тази възраст!

  • Муниконтин  On 28 януари, 2010 at 14:20

    Браво, Графе, че защити дамите в разцвета на силите им! 😉
    Думите „старици“ и „бабички“ са хубави, Майк Рам, но какъв възрастов диапазон им слагаш? 😀 От колко години нагоре една дама е старица, а бабичка? 😀

  • Bia  On 28 януари, 2010 at 17:35

    Старите баби могат да имат невероятна класа, тъй че … да живеят бабите 🙂

  • вили  On 28 януари, 2010 at 18:05

    И аз се присъединявам към призива Да живеят бабите! Хубаво е дамите с повечко годинки да са физически активни и да се изправят пред нови предизвикателства. Шапка им свалям на такива! 🙂

  • Графът  On 28 януари, 2010 at 18:32

    Благодаря за мненията, но много моля, не коментирайте при мен, а при Майк – http://silvermountain.wordpress.com/2010/01/26/blog-challenge-crazy-grandmas/. Темата е негова, аз само коментирам!
    Ако стане разговор и аз ще участвам… 🙂

  • Макс  On 29 януари, 2010 at 10:22

    Здравейте Графе 🙂 Инициативата на Пламен е много свежа и участниците се справят добре отвсякъде 🙂
    Пък Майк е позитивен, даже много 🙂

  • Графът  On 29 януари, 2010 at 13:17

    Здравейте, Макс!
    На мен също ми хареса инициативата на Пламен. Особено това, че всяка следваща тема ще бъде измислена от победилия – мозайката сигурно ще бъде много интересна.
    Признавам си: не погледнах публикациите на останалите 11 участника. Затова и нищо не пиша за тях. Не ми е в стила, но нямах възможност. Ще ги погледна тези дни непременно.
    А и ще продължа да следя развитието… 🙂

  • batpep  On 30 януари, 2010 at 10:35

    а я ги ский тия баби:

  • batpep  On 30 януари, 2010 at 10:42

    забравих да споделя, че тина е родена 1939г., а шер – 46-та. а този концерт се е състоял през 2008-ма година.

    добре е, нали?

  • Графът  On 30 януари, 2010 at 11:04

    batpep, ама на това баби ли му викате?!? 😀
    Как се пееше в една песничка някога:
    Имате ли баби,
    Имате ли таквиз баби,
    Дайте ги насам! 😉

  • batpep  On 30 януари, 2010 at 11:24

    еми какви да са – за шер не знам подробности, но доколкото знам баба ти тина има четири собствени деца (две от айк и две от други връзки), които сама си е отгледала, при това в нищета. мисля, че има и още две осиновени деца. от тях има и шест (доколкото знам де) внука.

    не е ли баба? ей тая същата, дето рокясва горе.

  • вили  On 30 януари, 2010 at 11:29

    Хубави баби! Ще ми се и аз така да изглеждам на техните години – пълна с енергия, нови простори и чудесно здраве! 😛

  • Графът  On 30 януари, 2010 at 11:32

    А бе, който иска да ú брои годините и да ú вика баба, аз не!
    Я виж Вили какво пише!.. 🙂

  • batpep  On 30 януари, 2010 at 15:04

    добре де, ако приемем за аксиома твърдението, че „младостта не е възраст а способност да живееш пълноценно“ (цитирам някого, ама вече не помня кого), тогава как ще дефинираме що е то баба/дядо? не е ли този, който има внуци?

    пп

    в тази връзка само да споделя, че тъкмо изгледахме филма „светът е голям и спасение дебне отвсякъде“. много е хубав, препоръчвам го от все сърце!

  • Графът  On 30 януари, 2010 at 22:09

    Дефиницията е лесна – навремето, когато се роди внукът ни, я каза жена ми на колежките си:
    баба съм на внука си, не на вас! 🙂

  • batpep  On 30 януари, 2010 at 23:20

    рядко се случва някой така да ме затапи. затова чувството, което ме обзема в такива моменти, е доста объркано – от една страна ми е кофти, че има по-голем пич от мене, а от друга съм щастлив, че има по-голем пич от мене, когото да догонвам.

    благодаря 🙂 ще тичам да сменям твоето определение в блогрола си.

    пп

    обаче така и не ми стана ясно що е то баба/дядо. вероятно щото аз понеже всъщност съм чичка, обаче хората ми викат батка, а на мене ми се играе на фунийки.
    знам ли..

  • Графът  On 30 януари, 2010 at 23:54

    😀

  • Муниконтин  On 31 януари, 2010 at 01:09

    Браво, момчета! 😀 ,че ни за защитихте! 😉
    Батпеп, от името на дамите в разцвета на силите си, ти благодаря за клипчето! 😀
    И аз попитах какво е това „бабичка“ и „старица“, но никой не ми отговори 😀

  • Муниконтин  On 31 януари, 2010 at 01:13

    P.S. Извинявай, Графе, ама как става тоя номер с клипчето в коментар? Обяснете с батпеп на неграмотните компютърно 😀 Aз една песничка не мога да пусна… камо ли цял клип… 😉

  • Графът  On 31 януари, 2010 at 10:52

    Хе, Муниконтин, който го е пуснал той да обяснява! 🙂

  • Муниконтин  On 31 януари, 2010 at 14:02

    😀 Абе, Графе! То си е ачик „думам ти дъще…“ 😀

  • batpep  On 31 януари, 2010 at 19:17

    аа, не така! като „кой ми сра в гащите“ е, аз просто пейстнах линк! графът сам си го е настроил така да му е, аз например не ща да ми е така. не че не мога да обясня кое как става ако някога имам време и възможност, ама… вие ме обвинявате несправедливо!!!

  • Графът  On 31 януари, 2010 at 19:39

    Извинения, batpep!
    Аз ще обясня на Муниконтин кое-що.

  • Муниконтин  On 3 февруари, 2010 at 13:49

    Надявам се, Графе! 😀
    И все още чакам отговор на въпроса: какво е това „бабичка“ и „старица“ – не се отнася за вас батпеп и графе 😉

Вашият коментар

