За настроение

Малко усмивка в началото на седмицата за настроение, че ако чакаме на новините…

“Veni, vidi,…rakontos” (дойдох, видях, ще разкажа) Всичко за приятеля: „Глътни!” 

Порок 

Тениски с надпис 

Балонче – изненада 

Изпълнено желание (Аз искам…да не върша къщна работа, да не готвя, да не пера…)

Така се прави! 

Благодаря, мой ветре! 

Уплаха 

Кажи! Не е ли много малък огъня? 

Урок по рисуване 

Хубава музика! 

Всичко – от есперантския блог http://senafero.blogspot.com/. Там има още много… 🙂

_________________________

Моля, щракнете 🙂 си впечатлението от написаното:

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • вили  On 14 декември, 2009 at 21:54

    Да да, прекрасна статия за понеделник! Хубава седмица и на Вас, Графе!

  • Муниконтин  On 15 декември, 2009 at 00:40

    😀 Успя да ми дадеш понеделнишка усмивка! 😀
    A толкова ми трябваше!

  • morrt  On 15 декември, 2009 at 09:19

    Настроението е прието. Благодаря!

  • metchocayti  On 15 декември, 2009 at 14:08

    И аз благодаря! Успях да се усмихна, макар и във вторник 🙂 Просто нямах интернет, но вече всичко е наред.Прочетох си и писмата най-после.Поздравите са направо чудесни,децата пеят удивително.Не съм много наясно с авторски права и т.н., но наистина ме интересува дали мога да предложа песничките и на нашите „Весели Звънчета“в училище, или само да ги слушаме можем.
    Много съм признателна за обясненията за блога.Всичко ще приложа и ще Ви пиша, ако имам въпроси.Желая на всички весел и усмихнат Вторник, пък Срядата сама ще се погрижи за себе си.И пак благодаря!

  • Графът  On 15 декември, 2009 at 19:58

    metchocayti, за песничките трябва да попитате Муниконтин.

  • климатици  On 22 декември, 2009 at 11:00

    Хаха страхотно 😀

Вашият коментар

