Ден на усмивката

В петък беше още един световен ден – на усмивката.
harvey_ball
Преди петдесетина години американският художник Harvey Ball нарисувал познатата чудесна усмихната муцунка. Както казват, хрумването му е било спонтанно и реализацията само за десетина минути. И се е получило нещо много по-въздействащо отколкото е била поръчката на някаква застрахователна компания – за знак, който да напомня на служителите задълженията им.
Светъл човек е бил художникът. Получил $45 и не се опитал да прави милиони от усмивката си – други ги направили. 😉 Сигурно затова накрая измислил световен ден на усмивката – да напомни, че усмивката носи други печалби, не ú е работа да трупа пари.

А бе, хора, толкова ли дефицитна стана усмивката в света, че се налага със Световен ден да се напомня за нея?

Какво излиза? Цяла година никой не се усмихва, всички намръщени, чакат да дойде първия петък на октомври. Настъпва дългоочаквания момент, медиите те подгряват предварително и
„Хасковлии се усмихнаха за деня на усмивката”
– „Стикери с усмивки си разменяха в Свищов”
– „Малчугани дариха усмивки на болни деца”
– „Деня на усмивката отбелязват в Добрич”
– „“С усмивка за теб” Ресурсния център посрещна учениците”
– „Ние, от actualno.com, също смятаме така и затова ви предизвикваме да дадете своя принос в каузата ни – „Да съберем усмивки!“”

Не усмивка, ами як смях ме напушва от подобни напълно сериозни съобщения. И в същото време още по-як яд: и усмивката вкараха в акция!

batpep, да подхващаме в дует, а? 🙂

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Муниконтин  On 5 октомври, 2009 at 01:41

    А ако станем трио? Или по мъжки ще я карате? 😀

  • Графът  On 5 октомври, 2009 at 01:49

    Давай, случая хор заслужава! 🙂

  • Муниконтин  On 5 октомври, 2009 at 01:51

    Утре каня всички на репетиция тогава, че хор без репетиция – къде? 😉
    😀

  • Mari-ana  On 5 октомври, 2009 at 11:22

    Точно подходящия пост Графе, да Ви благодаря! 😀
    Така се получи, че виртуално и въображаемо ми помогнахте по много важен за мен проблем.
    Благодаря Ви, от сърце! 😀

    П.П. Достатъчно е да се сетя за Вас и усмивката се появява на лицето ми! И доколкото знам – не съм единствената. 😉

  • deni4ero  On 5 октомври, 2009 at 15:24

    да ‘земем да се усмихнем тогава 🙂
    Макар че, Графе, разсъжденията Ви са моите разсъждения за деня на прошката, кото и да се пада там. Някак си, странно ми се вижда, ако днес сгафя, да чакам една година, че да ми дойде денят да се извиня. Абсурдно е!

  • Графът  On 5 октомври, 2009 at 17:59

    Много се радвам, Mari-ana, че съм Ви бил полезен!
    Всички вие сте моята гаранция, че винаги ме очаква нещо хубаво и приятно щом седна пред компютъра!
    И ден на прошката е същия абсурд, deni4ero! И други подобни „празници” и дни има, ама хайде, да не се заяждаме. По-добре да се усмихнем (може и снизходително). 🙂

  • deni4ero  On 5 октомври, 2009 at 23:17

    съвсем не се заяждам с Вас, а напълно в унисон с поста Ви, Графе 🙂 Далече от мене такова нещо 😉

  • вили  On 5 октомври, 2009 at 23:33

    Станахме много сериозни и забравяме да се усмихваме, затова явно го измислиха този празник. А усмивката е най-хубавото нещо, което притежаваме и дори не се изисква ум, интелект, пари или каквото ни дойде на ум.
    Графе, черпя ви с няколко 😆 😆 😆 😆 😆

  • Графът  On 6 октомври, 2009 at 00:03

    Хе, deni4ero, ама аз не съм и помислил, че ти се заяждаш! Такъв е лафът. 🙂

    Благодаря, Вили, от мен една, ама дъъълга:-))))))))))))))))–>

  • Муниконтин  On 6 октомври, 2009 at 00:53

    Добър хор се получи май! 😀 😀 😀

  • mikiblue  On 6 октомври, 2009 at 11:49

    :mrgreen:

  • batpep  On 6 октомври, 2009 at 21:37

    графе, когато определи някой някъде „ден на похотливия поглед“ – обади се. да си кажем наздраве поне :mrgreen:

  • Графът  On 6 октомври, 2009 at 22:45

    Който първи научи, да свирка, batpep! 😀

  • UZUMAKI  On 9 октомври, 2009 at 02:24

    След време няма да остане дата, на която да не се празнува някоя пълна глупост; даже може би вече тоя ден е настъпил…

  • Макс  On 9 октомври, 2009 at 08:53

    Настъпил е, настъпил. Всякакви организации изкарват кинти от всякакви глупости. Иначе, докато не започнем да си гледаме в собственото канче, а не в това на другите, усмивките няма да греят по лицата ни.

  • еола  On 16 ноември, 2009 at 15:18

    то докат се усмихнем, сме се озъбили. ми аз затова съм си махнала зъбите, че да мога спокойно да си се усмихвам 😉
    скоро ще измислят и ден на белия дроб 😉

  • tointobonito  On 29 ноември, 2009 at 19:55

    :). И какво ако не усмивка да е реакцията ми на тази статия :). Не знаех за историята на това емотиконче и ми стана доста любопитно. Багодаря за информацията!

Вашият коментар

