Списък на публикациите

в първата година на блога ми, „изгубени” някъде далеч назад.

Нещо като личен музей за новите (пък и старите) гости – да могат удобно да разглеждат старините ми. 🙂 Направен със скромната тайничка мисъл да не пропуснете да прочетете нещо… 😉

Списъкът-съдържание е на публикациите през 2008 година и е за прегледност и улеснение –
ваше – може да видите нещо интересно в по-старите неща без да трябва да се ровите;
мое – започнах да забравям какво съм писал! 🙂 Все пак блогът не е началото ми в интернет. Споменеш нещо интересно, след време пак… А, както гледам докато правех списъка, и някои теми, които ни интересуват, се повтарят периодично. За политиката да не говорим – там „на фронта нищо ново”.
Живот и здраве, след време ще направя и втора част с останалите ми писания – като се съберат повечко.

Намира се в лявата колона, горе.
Публикациите са 209 и са по реда на излизането им (с малки изменения за събиране на едно място тематично свързани публикации).
Отварят се с щракване върху заглавието.

Ето така изглежда:

1. НАЧАЛОТО
Посвещението на внука ми, който ми подари този блог.

2. АЗ
Представям се

3. ПО ПЪТЯ – ЛЕВИ, ДЕСНИ…
Бистря политика. Има ли ляво-дясно по пътя и какво е казал един велик българин по въпроса

4. Въведение – знам, че…
Начало на серията „Човек – това…хм”. Естествено, започвам с мотото на човечеството „Знам, че нищо не знам!” 😉

5. Масата
Какво ни е направило хора? Да помислим нестандартно…

6. Столът
Масата била направила човека! Ами братовчедът ù столът?

…………………

Приятно четене!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Муниконтин  On 17 февруари, 2009 at 01:19

    Идеята ти е страхотна! Поздравявам те!
    Оказа се, че съм изпуснала 2-3 много готини неща!
    Браво, Графе! 😀

Вашият коментар

