Закъснял отговор

Игрите като “Kreativ Blogger“ общо взето имат една цел: да разширяват връзките между блоговете, да „разчупват” и разширяват естествено създалите се групи и кръгове. Добър замисъл! Блоговете вече станаха толкова много, че само случайно може да попаднеш на непознат „от твоята кръвна група”. Докато подобно разширяване се предполага да става в една и съща атмосфера.
Това, което не ми харесва, е елемента на известна оценка. Може би няма как да се избегне, но все пак не ми харесва! Нямам навик да категоризирам приятелите си.

В “Kreativ Blogger“ най-напред ме номинира Вили. Макар трудно и с уговорки, но спазих правилата в отговора си. След това получих още номинации – от Deni4ero, от Стоян Стоянов, от Ю, от „Истината такава, каквато можеше да бъде!?“. Известно време се снишавах (като „бай Тошо” при перестройката 🙂 ). Но ме досрамя и реших да не се покривам повече. Това е отговор на всички номинации, на които не съм отговорил.

Драги приятели, благодаря ви от сърце за вниманието към мен. Не мога да ви отговарям поотделно по правилата на играта. Всеки следващ отговор го усещам като от по-ниска категория, а това няма да отговаря на истината. Първият път ми се искаше да напиша много повече от 6 неща в двата раздела (затова ми беше трудно), но продълженията имат друга стойност, не са решаване на проблема.
Мисля, че не мога да бъда упрекнат, че ще отговоря не по правилата (аз своето съм го свършил 🙂 ):

– Щастлив ме прави това, че няма какво да ме прави нещастен!

– Номинирам всички от моя Blogroll + всички, които не са в него, но ще прочетат това писание!

Стискам ви ръка, мили приятели! Бъдете здрави и до чести срещи!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • deni4ero  On 16 декември, 2008 at 10:54

    на мене също са ми странни такива правила, затова не ги спазвам 🙂 Извинявам се, за което на автора им, но … тва е положението, како Сийке 😀

  • Муниконтин  On 16 декември, 2008 at 13:08

    Присъединявам се към вас! 😉 Невъзможно ми е да категоризирам приятелите си! Просто не мога!!!Това е основната причина, поради която още не съм писала!

  • simplyblue  On 16 декември, 2008 at 19:10

    и аз, и аз 😉

  • вили  On 16 декември, 2008 at 22:06

    В синхрон с Вас, Графе приемете много целувки и шоколад! 😆 😆 😆

  • Val  On 16 декември, 2008 at 23:00

    ПРИВЕТ НА ВСИЧКИ сподвижници за „Долу правилата!“… 🙂 🙂 🙂

    Аз хем първо ги наруших, хем продължих после… – креативно, естествено!

    🙂

  • Муниконтин  On 17 декември, 2008 at 01:10

    Радвам се, че не съм само аз кусурлията 😉 😀

  • Графът  On 17 декември, 2008 at 07:59

    Вили, отлетях на седмото небе! 🙂

    Хей, като сте за „долу правилата“ защо си мълчахте досега, а? 😀

  • Val  On 17 декември, 2008 at 11:32

    не съм мълчала аз – отдавна се изказох:
    http://ataval.wordpress.com/2008/11/28/rules-are-to-be-broken/
    http://ataval.wordpress.com/2008/12/02/happiness/

  • bogpan  On 17 декември, 2008 at 12:22

    – Номинирам всички от моя Blogroll + всички, които не са в него, но ще прочетат това писание!
    И ето още една позиция на един съвсем истински Граф!
    http://bogpan.wordpress.com/2008/12/04/%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD-%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84-%D0%B2-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82/

  • mislidumi  On 17 декември, 2008 at 18:41

    Сега ми карате да се оправдавам тук за номинацията си 🙂 Смисълът на тези игри е да се вкара малко движение в мрежата, ясно. Естествено, че обичам повече хора, отколкото тези, които съм номинирала. То е ясно. Просто определих си критериите, по които раздавам номинации и тези личности изпъкнаха, пък и си мислех, че още не са се включили в играта 🙂

  • deni4ero  On 17 декември, 2008 at 23:42

    аз пък ще прозвуча леко консервно и ще попитам – защо трябва да им чупка в мрежата? Да, чудесно е, откриваш нови неща, нови хора, които ти харесват и вълнуват, но какво лошо има в това и да си четеш блогрола си? Дааааааа, знааам, консерва съм си, знааам … по-рядко обикалям навън, ама, шаран, кво да го правиш …

  • astilar  On 19 декември, 2008 at 22:20

    🙂 Там е работата, че според условието на играта трябва да посочиш 6 човека, които да я продължат. Просто да я продължат. Не да ги номинираш, награждаваш или възвеличаваш творчеството им. 🙂
    Да изплетеш мрежа, просто. :)Забавно е.

    Деничеро, ти опитай, може пък да ти хареса. 😛

  • deni4ero  On 19 декември, 2008 at 23:39

    astilar, аз така те намерих, както и останалите – с леките чупки, но аз за друго се пенех 🙂 тва е – гениите сме неразбрани 😛

  • Светла  On 21 декември, 2008 at 19:52

    http://pinchoftaste.blogspot.com/2008/08/blog-post_23.html

    Графе по моя вина най вероятно сте пропуснали това, защото го публикувах на мястото на един стар пост, технически щтуротии :))))

  • Графът  On 22 декември, 2008 at 01:08

    Наистина, Светла, не бях го видял

Вашият коментар

