4-ти декември

Тема написана от Точица

Да обичаш и да се чувстваш обичан е фантастично усещане. Както казва един чудесен писател и приятел, Георги Милев – това е, все едно ти пърхат пеперуди в стомаха.

Ако тази обич е постоянна, ако не се променя с годините, а напротив, става все по-силна, ако в нея няма ревност, претенции и капчица съмнения, ако е съчетана с дълбоко разбиране и подкрепа, ако е напълно освободена от всякакви „ако”…

Ако си напълно сигурен, че ще бъдеш винаги разбран, подкрепен, утешен, оценен, че за теб винаги ще има достатъчно време, че за теб ще бъде направено и невъзможното, че както и да изглеждаш, в каквото и да се забъркаш, където и да си, някой ще пази гърба ти с всичките си сили…

Ако си убеден че всяко намръщване може да бъде заличено за секунда и с една целувка да се превърне в усмивка, ако вярваш искрено, че някой наистина може всичко и ще го направи за теб, ако се чувстваш сигурен във всеки един момент, защото към теб е насочена цялата положителна енергия на една неповторима личност…

Ако обичаш и се чувстваш обичан, без никакви „обаче” и „но”…

Значи те наричат Точица и си имала щастието твоят баща да бъде Графът. Няма друг като него на света!

Днес, мили приятели, нашият Граф навършва 75 години!

Графе, обичам те от цялото си сърце, благодаря на Господ, че ти си моят баща и се надявам поне мъничко да заслужа любовта, която ми даваш винаги. Бъди жив и здрав още много години!

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, LA GRAFO!!!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • to4ka  On 4 декември, 2008 at 00:05

    Прехвърлено в публикацията

  • вили  On 4 декември, 2008 at 00:41

    Честит Рожден ден, Графе!!! Искам да Ви пожелая здраве, здраве и пак здраве. Бъди все така млад по дух, много обичан и обичащ и 100-годишния юбилей да го отпразнуваме витруално (що пък да не и реално) пак заедно! Наздраве! 😛 😛

  • вили  On 4 декември, 2008 at 00:45

    Леле видях грешки! Разрешавам поправката 😉 Поздрав за Вас http://ru.youtube.com/watch?v=PEjaDqokrrQ

  • vilford  On 4 декември, 2008 at 00:48

    Честит Рожден Ден, Графе! Пожелавам ви дните ви да са изпълнени с музика, усмивки и любими хора! Бъдете здрав и все така прекрасно сладкодумен! 🙂
    Весел празник, Графе!

  • deni4ero  On 4 декември, 2008 at 00:49

    Просълзихте ме! … … … … … … … … Искрено Ви желая, Графе, всичката любов на света, пък била тя и само от То4ица, зет Ви, внука Ви и Муниконтин, плюс всички останали, които Ви обичат ( и аз )! Също така, вярвам, че и Милчо щастливо се подмазва в краката Ви или се катери по Вас. Всичко ще е клише, каквото и да Ви пожелая, но ще е от сърце. Само се надявам някой ден да имам възможността да Ви поднеса почитанията си лично 🙂 :-* Прегръдки и весел и усмихнат ден!
    Л-то

  • æren  On 4 декември, 2008 at 00:55

    Честит рожден ден и от мен!
    Пожелавам ви още дълги години да ни топлите с блога си и уюта, който дъха от него!

  • Графът  On 4 декември, 2008 at 01:19

    Толкова съм развълнуван, че сълзите ми текат. Не мога да пиша.
    Благодаря ви!!!

  • Муниконтин  On 4 декември, 2008 at 01:26

    Радвай се,Графе! Всички те обичаме! Бъди щастлив! Както аз съм щастлива, че си ми брат! 😀

  • bogpan  On 4 декември, 2008 at 01:52

    Честит рожден ден , г-н Графе. Тук. Дано да бъдете това, което сте още толкова по толкова.

    Най сърдечно от мен
    http://bogpan.wordpress.com/2008/12/04/%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD-%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84-%D0%B2-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82/

  • Графът  On 4 декември, 2008 at 08:10

    Нямам думи, bogpan! С цялото си сърце благодаря!

  • Графът  On 4 декември, 2008 at 09:08

    вили, кой знае защо вторият коментар беше задържан – сега го видях.
    Поздравление с настроение, благодаря!

  • mislidumi  On 4 декември, 2008 at 09:17

    Графе, 🙂 от все сърце здраве и все така добри приятели! Ние всички днес празнуваме с Вас, а аз сега си пия чая и съм нарекла ситуацията „почерпка за рождения ден на Графа“ 🙂

    Още веднъж честито!

  • kenkal  On 4 декември, 2008 at 09:22

    Честит празник и от мен! Бъдете здрав, жизнен и все така млад и мъдър! Дано любовта, която изпитвате и дарявате на околните (пък и на нас – виртуално), винаги се връща умножена към Вас, Графе! 🙂

  • Niili  On 4 декември, 2008 at 09:37

    честит рожден ден и от мен, Графе! нека здравето, щастието и хармонията винаги ви водях за ръка, и винаги бъдете обгърнат от любовта на хората, които обичате! бъдете безкрайно щастлив, и нвека всеки един ден бъде една сбъдната мечта! 😀

  • Svetlina  On 4 декември, 2008 at 09:49

    Честит празник, Графе! Всъщност трябва да ни честитят и нас, защото това е празник и за нас 🙂 Аз няма да ти пожелавам здраве, защото помня колко хубаво беше написана поредицата за твоите докторски мъки, няма да ти пожелавам щастие, щото си имаш Точица, любовта вече са я пожелали… Нека всеки ден да е пълен с емоции, нека продължаваш да обръщаш внимание на малките неща, нека все така правиш всяко нещо с тръпка!

  • Val  On 4 декември, 2008 at 09:56

    Честит Рожден Ден, Графе!

    🙂

  • Таня  On 4 декември, 2008 at 10:22

    Честит Рожден Ден и от мен, Графе! Да сте жив и здрав и духът на млад човек никога да не Ви напуска 🙂
    Поздрави и сърдечни благопожелания и много весело изкарване на празника 🙂

  • Val  On 4 декември, 2008 at 10:39

    Аз пак ще опитам с коментара:
    Честит Рожден ден! Исках да Ви поздравя с мелодийката Happy Birthday в изпълнение на пиано, но изглежда това е причина да се задържа поздрава ми. 🙂
    Затова: дзън-дзън и наздраве!

  • Димитър Н. Митев  On 4 декември, 2008 at 12:32

    Еййй Честито приятелю! Единичка отпред на годините ти пожелавам! Дано всичките ти желания се превръщат в реалност!

  • Графът  On 4 декември, 2008 at 13:18

    Чудесни сте!!!

  • Светла  On 4 декември, 2008 at 22:19

    Настръхвах и не спирах да настръхвам през цялото време… докато четях.
    Жизненост в тялото и духа!Здраве! И да не прества да се лее неизчерпаемия извор от Вас графе, на любов, мъдрост, финес, креативност и магия още 100 години поне!
    Щастлива съм, че съществувате!

  • гравитон  On 4 декември, 2008 at 23:22

    За многая лета Графе! Жив и здрав да си! Поласкан съм, че те срещнах!

  • deni4ero  On 5 декември, 2008 at 00:12

    чета, чета и не мога да Ви се нарадвам 🙂

  • kalina  On 5 декември, 2008 at 23:47

    Честито и от мен Графе, желая Ви най-вече здраве, много щастие и все така да ни радвате.

  • Xquisite  On 6 декември, 2008 at 10:58

    Честито и от мен! Всичко, което мога да кажа, вече са го казали преди мен, така че се присъединявам към всички пожелания 🙂

  • Графът  On 6 декември, 2008 at 19:12

    Още веднъж благодаря на всички ви!
    Толкова много сърдечни подаръци не съм получавал през живота си!

  • Яна  On 6 декември, 2008 at 23:55

    Аз… ъм… съм порядъчно закъсняла, или поне, ако бях надникнала тук дори тази сутрин, щях да Ви честитя от сърце наживо. Но Вие ще ми простите, защото за рождения Ви ден един специален сорт Маруля ви подарява най-лъчезарната си усмивка и най-възторженото си „еу-оооо“. Нали?

  • Графът  On 7 декември, 2008 at 01:10

    О, да! Днес прекарах чудесни минути приказвайки си с Марулка! 🙂

  • Bain  On 13 декември, 2008 at 19:15

    Леко късно, но все пак с удоволствие ви пожелавам честит рожден Графе. А за такова пожелание като това от сина ви всички мечтаят. Пожелавам ви все така приятни рождени дни, и колкото е възможно, повече. И с това ви пожелавам щастие, здраве, и…тъй като ми превъшват идеите, а не мога да кажа „Много шестици“ както в моето обкръжение, бъдете така добър да си измислите какво още искате да ви пожелаят и си го пожелайте от мен!

    Наздраве и приятни празници!

Вашият коментар

