Пак верижка :)

Преди мен новата верижка май се е проточила доста дълга. Мен ме закачи Вили (благодаря Ви за хубавите думи, Вили!).

Какво ме прави щастлив. Приемам го като въпрос за всекидневието, а не като фундаментално обобщение на живота ми.
1. Хубава новина от внука ми. За нещо приятно, което му се е случило. Че си е намерил по-добра квартира. Че скоро ще си дойде да ни погостува.
2. Смехът на дъщеря ми и зет ми.
3. Побутването с лапичка от персийчето ни Милчо за да му обърна внимание. Приготвянето на сутрешно кафе за фамилията – с Милчо много се забавляваме и си правим компания докато пием кафе. 🙂
4. Включеният компютър с куп приятели и събеседници в него. 🙂 Изпратен линк от приятел на нещо интересно или смешно.
5. Сутрешните поздрави от всички из квартала.
6. Преживяването отново на спомени, когато ви ги разказвам.

По втория въпрос за 6 любими блога ще направя уговорка.
Първо, не мога да правя такава класация – този е първи, пък този втори. Дори като заменя (и го правя!) „любими” с „интересни” пак не мога да правя класация. Я погледнете в Blogroll-а ми – там има над 50 и още 15-ина в папка „За проверка” в „Отметки”. Щом са там, значи са ми интересни!
Второ, след като съм доста назад във верижката, повечето блогове от „тесния ми кръг” 🙂 вече сигурно са включени.

Та ето моите 6 блога от 60-те (засега! 🙂 ):
1. a beautiful place to get lost
2. Keep it simple, stupid!
3. Размишльотини
4. Свят на мечти
5. ю
6. The Man On The Silver Mountain

Уф, vilford, наистина е много трудно – хем ти се иска да посочиш много повече, хем гадаеш дали вече не са посочени.
Да му мислят следващите. 😀

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • vilford  On 28 ноември, 2008 at 11:06

    😉
    „Ако до всяко добро същество,
    застане поне още едно…“

  • Графът  On 28 ноември, 2008 at 11:28

    Добре казано! А най-хубавото е, че при нас са повече от едно… 🙂

  • Таня  On 28 ноември, 2008 at 14:58

    Дааа, тази тема напоследък е доста актуална, което е добре, защото започваме да си задаваме въпроси и понякога оставаме изненадани, че не знаем отговорите им, а сме живели, мислейки си точно обратното.

    Благодаря за поканата, може да се забавя с отговора поради най-различни причини, но ще се включа 🙂

  • Таня  On 28 ноември, 2008 at 17:24

    Всъщност не мислих много, идеята толкова ми допадна, че оставих всичко друго настрана от съзнанието си и подхванах писането 🙂

  • Графът  On 28 ноември, 2008 at 18:40

    И е станала хубава брънка от верижката, Таня!

  • размишльотини  On 28 ноември, 2008 at 19:50

    Благодаря за оценката. Наистина не очаквах нещо такова. 🙂

  • kalina  On 28 ноември, 2008 at 22:29

    Благодаря. И аз не го очаквах.

  • bogpan  On 28 ноември, 2008 at 23:48

    Уважаеми, г-н Графе по неизвестна причина не мога да пусна отговор и голяма благодарност за написаното от Вас. Надявам се, че като успея да се справя с моята техническа несръчност това да се случи.

  • вили  On 29 ноември, 2008 at 01:23

    😆 😆

  • mislidumi  On 30 ноември, 2008 at 00:05

    Графе, благодаря за номинацията. Нали може да се позабавя малко с отговора? Но ще отговоря, тази оценка задължава.

  • Графът  On 30 ноември, 2008 at 00:20

    Разбира се, mislidumi, няма проблем.

  • Yana  On 30 декември, 2008 at 21:31

    Леле, тази Маруля ми е изпила мозъкЪТ. Тръгнах да отговарям на Петя за „блогове в полет“ и едва сега виждам, че и Вие, Графе, сте посочили моето кътче… Много ме е срам, че съм такава развеяна завеяна.
    Но от сърце благодаря! 🙂

Trackbacks

Вашият коментар

