Мистерии

01

Хайдее, почна се! Нали ви бях предупредил, че скоро ви очакват събития, да сте готови, да не се отметнете. Ето ги. С прибавка повече от предвиденото – Стаята на сънувача!

Към написаното от първата връзка мога само да добавя, че там ще има и другите книги издадени досега, вкл. и книгата на Точица. А и тя ще бъде с целия си блясък, та ще можете да вземете автограф. Пък извън програмата може да изпиете и едно кафе с Графа. Да не кажете, че не съм ви поканил! 😀

А сега малко контрабанда за вас – да имате полза от познанството си с бащата на редакторката на „01”. Който пък използва случая да хвърли едно око – 01 пише отгоре, криминале ще е някакво… 😉 И какво, мислите, видя? Най-напред

варосаната стена
носи същата пукнатина
и отпечатъка от гущерова стъпка
и в кухнята на мишката
очилатото мишле пише тази история

Като видиш такова нещо, ще се удържиш ли да не погледнеш по-нататък, а, deni4ero? И аз не се удържах! И сега не мога да се удържа с риск да ям бой ако не от авторката, то от редакторката! 🙂
И малко по-надолу, гледам, пише:

пишем си писма
когато не говорим
в няколко цвята

Мисля си „а бе, някой да не е почнал да ни описва? Че то ние баш това правим!”. Я да видя.

Уж да видя и потънах…а за плувец се броя. После изплувах и пак се гмурнах!

Тая mislidumi! Обърна ни на думи-мисли!

Думи не ми останаха, само мисли. Затова направо ви казвам: „bonjour далечен кръг” и виж тази книга! Ще се намерите в нея…

…………………
И книга на приятел ще има в събота, ама за нея после – още не съм ù хвърлил око. 😉

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • æren  On 27 ноември, 2008 at 10:30

    Колко жалко, че няма да съм тук =/

  • bogpan  On 27 ноември, 2008 at 11:29

    Г-н Графе, запазвам си правото на кафе с Вас. И да не „избягате“ като на премиерата на “ Мистър Уан“. Впрочем, мисля си защо да не се повтори или по-точно да се случи една уникална премиера само на тази книга?
    А иначе съм оптимист – след 01, ще има 02 и т.н..защото Петя си може. И то чудесно!

  • Муниконтин  On 27 ноември, 2008 at 12:02

    😦 Графе, ще пиеш ли едно кафе и за мен? За сега не ми се отваря парашута!

  • Муниконтин  On 27 ноември, 2008 at 12:03

    Духом ще бъда с вас!

  • mislidumi  On 27 ноември, 2008 at 12:38

    Ех, ще ме накарате да се скрия вече 🙂 Вие, меденогласни!

    Нека да изброя героите и да ми честитя на всички. С всички тях сме налице и ще си направим празника на 06.12.08 от 12 часа в НДК, както си искаме 🙂 А Вие Графе сте си е един златен Граф, даже и по дрипи да дойдете премиерата. Защото си греете със сърцето. 🙂

    Освен моята скромна личност, ето ги и авторите, редактори и главни дестващи лица:

    Катя Начева
    Ваня Стефанова
    Божидар Пангелов – bogpan
    Ваня Константинова – to4ka
    Валентин Дишев – издателят 😛
    Огнян Георгиев – корица и библиотечно оформление
    Бибилиотека „ГЛОСИ“ и кръг на пишещите събратя „ГЛОСИ“
    🙂

  • Val  On 27 ноември, 2008 at 12:41

    И аз не мога да присъствам, но книгата ще си закупя, определено!

    Графе, не прекалявайте все пак с кафето! 😉

  • deni4ero  On 28 ноември, 2008 at 01:14

    аз със сигурност няма да присъствам, някой да изпие едно кафе и за мене и да се наслаждава и за мене. Определено бих погледнала, Графе , и още как 🙂 … да не кажа, че в „очилатото мишел“ почти видях себе си 😉 мистерии, кво да ги правиш 😀

  • вили  On 28 ноември, 2008 at 01:44

    И мен ще ме няма, но си запазвам правото, Графе за кафе с Вас в някой слънчев ден.

  • astilar  On 28 ноември, 2008 at 16:31

    Снощи открих „Стаята на сънувача“ и като запален детектив я изследвах по всички ъгълчета. 🙂 Днес виждам, че и задъглия имала. 🙂

Trackbacks

Вашият коментар

