Online

Събуждам се, но нещо ми е чоглаво. Сякаш нещо се носи из въздуха. „Дали времето се разваля, че влияе на старите ми кости?” мисля си.
Отварям прозореца да погледна хавата. Всичко изглежда нормално – свежо е, слънцето се кани да изгрее. И все пак, нещо не е наред, усещам го.
Изведнъж осъзнах: не се вижда жива душа! Ни по улицата, ни в прозорците на отсрещната кооперация, ни в магазините долу. И никакъв звук от живо човешко същество не се чува, никаква кола не преминава.
Ха сега де! Това пък какво е? Да не би бат`Бойко да е наредил всички софиянци да напуснат града, че ще го мие и дезинфекцира, а пък аз да не съм разбрал? Ама в такъв случай все щеше да се мярка някой със специално облекло да обира заплесите като мен.
Не е това.
Никаква идея повече не ми идва къде може да са изчезнали хората. Пускам компютъра, белки разбера нещо, че започнаха мравки да ми лазят по гърба.
Загрява бавно старичката ми машинка, аз потропвам от нетърпение. Щракнах най-накрая иконката на Opera. Изведнъж персийчето ми Милчо, както си лежеше на пода, подскокна с четирите лапи на един метър във въздуха, хукна и се скри на най-скришното си място. Докато погледна изненадано какво го е стреснало, някаква виелица сякаш се изви. Поглеждам монитора – направо хаос, никаква картина не може да се долови, във всички посоки се гонят надписи и образи. И някакъв гмеж от звуци, като че ли милион люде говорят едновременно.
Гледам неразбиращо и уплашено. Имам чувството, че всеки момент от монитора ще се изсипе купчина хора. Какво е това чудо, какво става, да не би извънземни да са превзели София?!?
Изведнъж ми проблесна: всички хора в града са влезли в нета и са онлайн!

Цял облян в пот се събудих. Този път наистина.
Пфу, че сън!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Муниконтин  On 3 ноември, 2008 at 13:49

    😀 😀 😀

  • Графът  On 3 ноември, 2008 at 13:59

    Смей се ти, смей! Ще те питам като видиш някоя сутрин, че навън няма жива душа! 😀

  • deni4ero  On 3 ноември, 2008 at 15:15

    хахахахаха … добре, че не сте си помислили, че Грабването е дошло, но Вие сте останали, че да Ви питам тогава 🙂

  • Графът  On 3 ноември, 2008 at 15:20

    Тогава кошмарът щеше да е пълен! 😀

  • deni4ero  On 3 ноември, 2008 at 15:40

    именно 🙂

  • æren  On 3 ноември, 2008 at 17:57

    Искрено ми се иска сънят Ви да не се сбъдва никога. За сега, обаче, май фактите говорят друго…

  • Муниконтин  On 3 ноември, 2008 at 22:51

    Алеле! 😀 Не ме страхувай, Графе! 😀

  • вили  On 4 ноември, 2008 at 00:08

    Преди да стигна края на историята си помислих, че това е сън! Такъв кошмар да е така тихо и спокойно в София може да се случи само в мечтите или сънищата! 😉

  • yoalbo  On 4 ноември, 2008 at 00:13

    :))) няма изгледи скоро да се появи такава опасност

  • Графът  On 4 ноември, 2008 at 08:11

    Затова и имаме кураж да се шегуваме, yoalbo.
    Ама след колко ще е това „скоро“? æren явно има известни опасения…

  • deni4ero  On 4 ноември, 2008 at 15:26

    това скоро може и да е по-скоро, отколко може и да си помислим …

  • vilford  On 4 ноември, 2008 at 19:56

    Има и по-лошо, Графе – да сънувате, че в Нета няма никой и всички страници са празни и това да ви притесни повече. 😉

  • Графът  On 4 ноември, 2008 at 22:22

    На сегашния етап това май ще бъде за мен по-голям кошмар, vilford.

  • Val  On 7 ноември, 2008 at 14:45

    Графе, гмеж от звуци си е все пак по-добре от тотално и абсолютно черно мълчание – т.е. ‘токов удар’ 😉 !

  • simplyblue  On 9 ноември, 2008 at 22:43

    хахахаха :mrgreen:

  • blah blah blah  On 23 януари, 2011 at 12:43

    egati pakaz vikam neshty strashno toi ko 😀

  • pavel  On 9 април, 2011 at 08:38

    хахахаааа може някога да спре земята но ние сигорно ще сме в гроба.

  • Кристи  On 20 януари, 2012 at 17:10

    az imah prezivqvane s vampir predi 1 000 000 000 godini!Qko e da si na moe mqsto!Grafa na kolko si?

  • Графът  On 21 януари, 2012 at 02:33

    На много, Кристи, не е за приказване! 🙂
    Можете да прочетете за мен тук https://vascont.wordpress.com/2007/12/22/az/

Вашият коментар

