Съобщение-покана

Точица и Графът ви канят на приятно тържество на 17.10.2008 г. от 19.00 ч. , в галерия „Кръг +“, София, в рамките на Фестивални дни „Глоси 2008“ (ул. „Будапеща“ №5).
Повече в Public Republic http://www.public-republic.com/magazine/2008/10/4433.php

„…точно аз съм и картографът, и жената, която играе покер с непознати, и неосъщественият евангелист Юда, и проститутката с червени коси, и преброителят на мъртвите. Както би могла да бъдеш и ти. Как бих могла да измисля нещо, което не е съществувало никъде?” – из интервюто на Петя Хайнрих с Ваня Константинова http://www.public-republic.com/magazine/2008/10/4442.php

Графът се надява да стисне ръката на някои от виртуалните си приятели!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • bogpan  On 12 октомври, 2008 at 19:03

    Графе, Графе…много се радвам. Тихо нека да е.
    Споделено.

  • mislidumi  On 12 октомври, 2008 at 22:38

    Успех на Ваня Константинова и на книгата! Поздрави на мистър Уан и от мен. 🙂

  • Муниконтин  On 13 октомври, 2008 at 00:03

    Там съм! 😀 На добър час!

  • deni4ero  On 13 октомври, 2008 at 00:45

    айде, черна да не е, ама завист ме прояде сега … може ли да помоля за картинен разказ после?
    Успех и от мене!

  • simplyblue  On 13 октомври, 2008 at 16:17

    Успех! дано успеем и ние 🙂

  • astilar  On 13 октомври, 2008 at 19:52

    🙂 А мен не завист, а съжаление, че избягах от столицата ме прояде…, ама това е моментно състояние и ще бъде напълно излекувано, когато прочета книгата на Ваня Константинова.
    Стискам Ви ръка, макар и все още виртуално!

  • mislidumi  On 17 октомври, 2008 at 11:41

    Да припомня на забравилите, че днес е премиерата. 🙂 И искам снимки, филми и разкази как е минало. Аз, за съжаление, няма да мога да дойда, ама ще наваксаме друг път.

  • simplyblue  On 17 октомври, 2008 at 21:33

    и ние не успяхме 😦

  • mislidumi  On 18 октомври, 2008 at 23:57

    Графе, споделете впечатления. Аз нямам търпение да чуя как е преминала премиерата.

Вашият коментар

