Майсторлък

Снощи Блу по нестандартен начин ми съобщи, че Ния има рожден ден. Изпрати ми линк да видя тортата. Хубаво, ама се оказа, че в линка има още сумата торти коя от коя по-хубави. Започнах да ги разглеждам от любопитство и така се заплеснах, че съвсем не помислих защо ми изпраща линка!
Чак днес загрях. И още веднъж тук пожелавам
На Ния да бъде много, много щастлива през живота си за радост на майка и татко!
Ето тортата на Ния, великолепна е:

Като започнах да ги разглеждам се оказа, че не е някакво изключение. Ще видите (имам разрешение да дам линка!) истински произведения на изкуството! Аз трудно бих посегнал с нож, макар, че не се съмнявам във вкуса им. Ето няколко примера:

Сюжетът е ясен 🙂

Това нали няма нужда от обяснение? 😉

Специално за рибари На такава мартеница кой не би се зарадвал!

Хм, това май е намек за риболовците… 🙂

Спирам с примерите, че ще ви отнема удоволствието на разглеждането ето тук

И си мисля – дали ще правиш торта, дали ще строиш сграда, ще пишеш роман, ще сееш градина – вложиш ли душата си всички го виждат.
Е, когато имаш и майсторлък в добавка, тогава вече… 🙂

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • вили  On 12 август, 2008 at 22:06

    Ей, какви торти! Даже ми се прищя да съм рожденничка!!

  • simplyblue  On 12 август, 2008 at 22:42

    ауууу, изчервих се…

    цялото семейство благодарим за пожеланията 🙂
    а за тортичките – още се уча, хич не съм толкова добра, колкото си мислите :mrgreen:
    за душата, така е! няма торта, която да не съм я мислила с дни и да не съм я сънувала, а това говори достатъчно 🙂

  • Муниконтин  On 13 август, 2008 at 00:29

    Ей, такава красота не съм виждала! Как ги нарязваш после не ми се мисли! А и видно е, че са вкусни! 😀
    Честит рожден ден на Ния! Да ви е жива, здрава и много засмяна! 😀

  • Жени  On 13 август, 2008 at 13:38

    Ния ми е много любимо име- Честит рожден ден на мъничето! 🙂
    Пък за торите- ох, не ми се коментира 😉

Trackbacks

  • By Ния дългото чорапче « simplyblue on 13 август, 2008 at 22:00

    […] да науча много неща, направих не малко торти, за които Графът разбра едва онзи ден тук е мястото да му благодаря за […]

Вашият коментар

