Шматка

При deni4ero правят “Сдружение на шматките” ЛК
Кандидатствах за доайен като им посочих историята как варихме свинска глава с баща ми. Мисля че имам достатъчно заслуги в шматкаджийството, а и историческия опит не е маловажен.
Ама те не се задоволяват. „Ставате” – казват – „ама не може да се хвалите с юначеството на баща си. Вашето доказателство де го?”
Е, прави са! На произход човек не трябва да лежи, собствените си качества трябва да показва. Затова реших да кова желязото докато е горещо и да извадя най-силния коз.

Тази история никак не е весела, ама по-силно доказателство за това каква шматка съм надали може да има.

Месец преди летните отпуски имам работа по служба във Варна и решихме да заведа Точица при леля ù там да не си губи времето в гореща София. Да си почне „курорта” предварително и там да ни чака.
Пристигаме, цялата рода ù се радва с пълна сила. Имам час-два време и решавам да я изкъпя, та да я оставя къпана.
Влизаме в банята, пускам душа, нагласям водата и бутам детето под струята. То се дърпа, присвива се и не иска, ама аз му се скарвам строго и то, горкото, изпълнява – щом баща му казва. Кога посягам със сапуна и ръката ми попада под струята – ужас! Водата вряла! Докато съм я нагласял още не се е била източила по-хладката от тръбите.

Грабнах си момиченцето и изскочихме от банята. Бегом до аптеката за мехлем против изгаряне и т.н. Цяла ивица по протежение на гръбчето беше попарена, мехури се вдигнаха. На всичкото отгоре трябваше да го оставя в това положение.

Като го разказвам сега пак сърцето ме заболя!
Точица тогава да е била 5 или 6 годишна, а даже не се разрева, такова доверие е имала в баща си!

Изобщо това е най-лошия спомен за моя постъпка през живота ми!

Чак такива шматки не ставайте, моля ви!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • isvev  On 2 август, 2008 at 23:40

    Уфф Тръпки ме побиват!

  • deni4ero  On 2 август, 2008 at 23:47

    милото … един шоколад от мене да й вземете … едва ли не му е фен …

  • Муниконтин  On 3 август, 2008 at 01:36

    И мен ме заболя сърцето!

  • Графът  On 3 август, 2008 at 06:53

    А Точица вчера, след като прочете написаното, каза:
    „Пък аз нямам лош спомен от тази случка“!

  • kenkal  On 3 август, 2008 at 12:21

    Като поотмине време и кофти случките си стават с ореол.

  • vasilev  On 3 август, 2008 at 12:44

    Я, вярно напиши и нейната версия за случилото се 😉

  • вили  On 3 август, 2008 at 23:45

    Олелелееее! Как си личи, че рядко сте я къпали Вие. 🙂 Но после вече знаехте как да процедирате, нали? 😉

  • Муниконтин  On 4 август, 2008 at 01:58

    Не беше чак толкова виновен. Крановете на банята бяха обратно разположени спрямо нашите в къщи. И аз бях там!

  • deni4ero  On 4 август, 2008 at 15:02

    най-накрая някой да го защити, милия Граф 🙂

  • simplyblue  On 6 август, 2008 at 16:59

    бррррр, тръпки ме побиха и мен 😦

    от мене два шоколада!

  • mislidumi  On 6 август, 2008 at 18:40

    Графе, мога да си представя как се измъчва родител, наранил неволно детето си. На мен ми се случи така да дръпна сина си преди години, че му излезе костта от лакъта и ходихме в спешно отделение да го наместват и бинтоват. Явно съм била толкова изкукуригала от притесение, че лекарите първо мен ме попитаха дали ми е добре и дали имам нужда от помощ.

  • Павка  On 7 август, 2008 at 12:40

    Графе, на прекрасните родители всички имаме безпределно доверие.И те заслужават прекрасни деца!

  • Val  On 9 август, 2008 at 13:14

    Графе, ама и ти си бил една шматка! 😀
    Шматките – те да са живи! Иначе светът ще е скучен.
    Уточнявам – шматка е състояние на духа, което те кара да вършиш щуротии, но без фатални последствия. Често така се раждат гениалните идеи!

  • Графът  On 12 август, 2008 at 19:11

    Благодаря ви, драги приятели, че се опитвате да ме оневините!

Вашият коментар

