Графът се завърна

от принудителна ваканция 🙂

Здравейте, драги приятели!
Преди всичко искам да ви благодаря за вниманието и съпричастността към моите компютърни проблеми!
Виждам, че проверявате блога ми редовно и това значи много за мен. Миналата седмица даже е имало рекорден брой посещения!
Проблемите ми вероятно можеха да бъдат лесно решени, ама аз си падам инат (нали съм сливненец! 🙂 ) – реших сам да се боря с нещо, което ми е като извънземно. 😀 И все пак докарах нещата до там, че да мога да ви пиша отново в блога! Пък по-нататък ще видим, луд умора няма. 😉

Тук се е посъбрало доста за отговор, особено в “Преди 70 милиона години”. Оттам ще започна.
Много оргинална друга гледна точка предлага scanman в “За зелените човечета и генетичните експерименти”. Разбира се, че всевъзможните книги, теории, предания, вкл.библиотеката в Ика не доказват нищо – те само предлагат неща за евентуално доказване. От които тази библиотека е най-“реална”, съществуваща материално. А това, че рисунките им са “първобитни” – ами от същата гледна точка да си представим, че са си казали тогава “тия след милиони години кой знае до къде ще са стигнали, ами я да им ги нарисуваме по-разбрано като за първобитни хора”. И не са много сбъркали май… 🙂
Аз не бих рискувал от десетина снимки да давам каквото и да е мнение. Да не говорим, че вече има фалшификати няколкократно повече от оргиналите. Иначе мен ме смущават други неща – като лулата в ръката на един от ездачите напр…. Не бих приел с лека ръка и космическите им полети, освен ако не са владеели нещо особено – никъде не се говори за двигатели и гориво. Но като става дума за време преди 70 млн.години трудно можем да направим “реални” предположения.

И тук преминавам към карибките ми. Трудна задача, защото едната е богослов, а другата историк! 🙂 И защото с доста неща в написаното от тях съм съгласен – като например за много удобната тема за всевъзможни “изяви”. И все пак – историческата наука допуска ли да се съмняваме в досегашни нейни “аксиоми”? Ако са необходими “писмени извори, устни предания” в какъв времеви период можем да се върнем достоверно? Ако са достатъчни и само археологически, то библиотеката е точно такава.
За датировката обаче, нещо не ми е ясно. Само до 10 хил.години? А откъде тогава се знае преди колко са живели динозаврите и още куп други неща (да не се разводнявам)? Мисля, че тук грешите, мили мои момичета, науката в това отношение бързо се развива!

Още един въпрос, който се усеща във вашите коментари – кой ни е създал. В моето писание не става въпрос за това. Дори да приемем, че всичко това, свързано с библиотеката е истина – то противопоставя ли се на останалите теории? Всъщност има ли някъде достоверно уточнено преди колко време ни е създал Бог и какво е имало преди това на Земята? Дали пък ние не сме втори, трети вариант? Или Дарвиновата теория – в нея казано ли е дали не е имало същия цикъл в предшестващите милиони години?

Не трябва да сме наивно лековерни, прави сте. Но и принципът “Те такова животно нема!” е още по-лош вариант, не мислите ли?

В заключение: когато пиша нещо от този род не значи, че съм го направил свое верую. Нали помните мотото на Раздумка? 😉

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • вили  On 12 юли, 2008 at 01:00

    Добре сте дошъл отново, Графе. Липсвахте ни!! Радвам се, че вече е наред всичко! Ама вие от Сливен ли сте? 😆

  • Графът  On 12 юли, 2008 at 01:18

    Да, по линия и на двата рода! Хайдушки потомък отвсякъде… 🙂

  • вили  On 12 юли, 2008 at 01:29

    Радвам се съгражданино! И аз съм от Сливен. Родителите ми продължават да живеят там, а ние с брат ми сме в Пловдив и София. Брат ми по-често посещава Сливен поради естеството на работата му, а аз по-рядко.

  • scanman  On 12 юли, 2008 at 04:17

    3дравей графе, радваме се че си отново онлайн. За да нямаш проблеми с пецето си инсталирай линукс. Относно датирането – древността на вкаменелостите се определя според пластовете в които се намират, но за да си спестя обясненията ще ти препоръчам една книга. Гарантирам ти че ще се смееш много и ще научиш отговорите на много въпроси които със сигурност си си задавал „Кратка история на почти всичко“ БИЛ БРАЙСЪН
    http://www.chitanka.info:82/lib/text/3571

  • Sima  On 12 юли, 2008 at 06:35

    Мили Графе, така е като все имаме проблеми с интернета, ето че не успяхме да завършим коментара си и се получи малко недоразумение.
    Ясно е, че щом си решил да споделиш размешленията си по тази интересна статия и щом си я поставил за обсъждане и обмяна на идеи, значи те вълнува, нещо не ти дава мира, искаш да чуеш и други мнения. Защото, ако безусловно вярваш в нещо, не го поставяш на обсъждане. Точно затова, ние ти дадохме другата гледна точка, атакувахме още по-силно размишленията ти. Ясно е, че в един форум или блог няма да се намери фундаменталната истина за света, но като размишляваме и разменяме противоположни мнения поне правим разговора по-интересен :-).
    Всъщност ти благадарим за темата, защото виж как до сега сме говорили за толкова разнообразни неща, но именно за това не сме се сещали да обсъждаме. А това е супер интересна тема и има не часове, а дни да се обсъжда :-)!
    Хайде пак малко за датирането – аз упорито си държа на своето (не сме от Сливен, ама и ние сме инати!) Да, ясно е, че динозаврите са живели много, много, много отдавна, но пак никой не може да каже кога ТОЧНО. Всичко е условно, но пък историците гледат да го направят възможно най-интересно. А за въпросната библиотека, за културата на инките и техните предшественици, и т.н. исторически загадки и открития съм твърдо „за“! Щом нещо толкова интересно съществува, то не трябва спираме да търсим начини да го разберем.

  • Графът  On 12 юли, 2008 at 06:39

    Благодаря, scanman! Ще я прочета, заинтересувахте ме.

    И аз се радвам, Вили! Все по-друго е да срещнеш сливненец! 🙂 По това сигурно ще стане дума в някой следващ мой спомен.

    Sima, добре сте ме разбрали. И става наистина интересно.

  • deni4ero  On 12 юли, 2008 at 09:33

    Добре дошъл, отново 😀

  • vilford  On 12 юли, 2008 at 10:28

    Здравейте, Графе! Липсите в нашите редици се усещат много осезателно, така че се радваме да Ви видим отново сред нас! (Май пак се вдигна женска глъчка във Вашия блог?!?) 😉

  • Диана  On 12 юли, 2008 at 11:45

    Да се обадя и аз – женската глъчка трябва да е колкото може по-шумна 😀 И на мен ми липсвахте и се радвам, че се върнахте!

  • Графът  On 12 юли, 2008 at 12:43

    От сърце ви благодаря!

  • Муниконтин  On 13 юли, 2008 at 01:13

    Може ли една шумотевица да мине без мен? 😀 Изключено! 😀 😀 😀

  • Графът  On 13 юли, 2008 at 12:06

    scanman, прочетох Брайсън. След това си я свалих. Хич даже не е смешна, освежителна е особено в началото. 🙂 Но е прекрасен образец на създадения с леката ръка на Пол де Крюи стил да се говори за сложните неща в науката като се описва простичко изследователя и как е стигнал до откритието.
    Тази книга е нещо като научна енциклопедия, добре е да си я има човек под ръка, особено по-младите – рано или късно ще им се наложи да узнаят нещата писани в нея и вероятно по много по-сложен начин…
    Между другото, и книгата на Керам, която карибките ми предложиха е от същата категория.

  • Диана  On 16 юли, 2008 at 15:23

    Графът пак изчезна 😦 Дано да е за кратко!

  • Графът  On 16 юли, 2008 at 18:55

    До днес, драга Диана! В крайна сметка компютърът ми пребори ината – купих нов! 🙂

  • vilford  On 16 юли, 2008 at 18:58

    Ето, на това му казвам аз основен ремонт на компютъра! 🙂
    Да ви е честита новата придобивка!

  • Диана  On 16 юли, 2008 at 22:59

    Тоя път няма да дигаме гюрултия, за да не изчезнете пак 😀

  • Графът  On 17 юли, 2008 at 00:11

    Благодаря, благодаря! Сега вкарвам разните си неща и от утре с пресни сили! 😀

  • Муниконтин  On 17 юли, 2008 at 10:15

    Ааааа, не съм съгласна, Дианче! Обичам гюрултиите! По-весело е! 😀 😀 😀

Вашият коментар

