Важно съобщение за гостите ми!

Уважаеми гости, приятели!

Блогът ми има сериозен проблем с отваряне на публикациите. Доколкото разбирам, от вчера не могат да се отварят.

Аз също не мога да ги отварям, съответно да чета и отговарям на мнения.

След проверка във форума стана ясно, че това е проблем на wordpress българска и гръцка секции.

Последните 10 теми ги преработих да се виждат изцяло, за да може поне да се четат. Ликвидирането на проблема ще разберете по това, че те отново ще станат отрязани.
Дано да стане бързо!
Надявам се дотогава да не се откажете от мен! 🙂

Сърдечни благопожелания на всички!
Графът

……………………………………

Дописано на 29.05.2008

След писмо до wordpress проблемът беше ликвидиран за няколко минути!
Браво на тях!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Графът  On 29 май, 2008 at 19:20

    Малко поизбързах с похвалите – проблемът е ликвидиран само частично засега.

  • Светла  On 29 май, 2008 at 22:01

    Тъкмо се зарадвах, скъсах си нервите да направя няколко линка:))))))))Ще почакам…, нямам берза работа.
    Ето ту може да погледнете впечетленията ми от болница Пирогов:
    http://pinchoftaste.blogspot.com/2008/05/blog-post_29.html
    Поздрави

  • Графът  On 30 май, 2008 at 09:25

    Оказа се, че само 5 публикации не могат да се отварят – явно съм ги пуснал в неподходящ момент. Стават видими, ако се пуснат отново. С едната беше лесно – няма мнения. На другите ще се наложи да копирам и мненията – много държа на тях!

  • Daggerstab  On 30 май, 2008 at 10:35

    Мисля, че може да се поправи и по друг начин – намерете публикацията в „Управление -> Публикации“ и я отворете за редактиране. По полето „Заглавие“ трябва да има има още едно – пред него пише „Връзка“ и завършва с връзка „Редактиране“.
    Щракнете на това „Редактиране“ и в отворилото се поле напишете някакво кратко заглавие на латиница или число, след това ударете „Save“ и запазете публикацията.

  • вили  On 31 май, 2008 at 00:04

    Благодаря и на двама ви. При мен също се появи проблема – повечето статии не ми се отваряха. Прочетох, Графе, вашето послание и реших да проверя как сте се справили. Аз действах по съвета на Daggerstab и о, чудо проработи всичко.
    Благодаря и вие бъдете здрави!

  • Графът  On 31 май, 2008 at 00:05

    Благодаря Ви, Daggerstab.
    Вероятно така щеше да се оправи проблемът, но на мен не ми се искаше да намесвам латиница дори и в заглавията.
    За щастие, намерих решение.
    Историята се разви така:
    На писмото ми wordpress откликна бързо – съобщиха ми на имейла, че са оправили нещата.
    Оказа се, че наистина е така, но 5 публикации (от 130) явно са пуснати в съвсем неподходящ момент и останаха неотваряеми. Имах имейла на wordpress и се готвех да им пиша пряко. Но ми хрумна идея, която се оказа добра.
    Копирах въпросните публикации в РС-то си заедно с коментариите и след това ги изтрих напълно. После ги пуснах отново в непроменен вид и сега всичко е наред!
    Е, поиграх си доста, но важното е, че се оправи работата!
    Ако погледнете тук, може да ги видите – те са сигнализирани с по едно изречение в началото.
    Още веднъж Ви благодаря за отзивчивостта.
    Бъдете здрав,
    Графът

Вашият коментар

