Писмо до Ив.Костов (архив)

Г-н Костов, не участвах в разговора с Вас, защото зная, че вече имате достатъчно опит (а и не сте глупав) за да се измъкнете от неудобни въпроси.
Още повече, че тези “разговори” са всъщност монолози – но това не е Ваша вина.
Сигурен съм, че ще се заинтересувате ог реакцията на форума ни. Затова Ви пиша мнението си по някои Ваши твърдения в отговорите. Преди всичко категорично твърдите, че сте християнин. Извинете ме, но това не е истина – Вие сте точно толкова християнин, колкото и много от властимеющите комунисти бяха комунисти. Защото не в това, какви сладки “правилни” приказки приказваш, а как изпълняваш постулатите на една идеология те прави нейн привърженик. И тук не става дума за измислените по-късно всевъзможни ритуали. Нямам предвид и БЕЗУСЛОВНИТЕ Христови заповеди, неизпълнението на само една от които вече лишава човека от правото да се нарича добър християнин (Вие имате ли повече от една риза – буквално?). А политическото Ви верую – да се подсигури достатъчно възможности на богатите да станат още по-богати, та да започнат да дават малко повечко хляб на тия, които ще работят за тях и ще ги правят още по-богати – и т.н., и т.н.? Съвместимо ли е това с християнството – припомнете си за търговците в храма (тогава не е имало още капиталисти!)!
Г-н Костов, наистина нещо ново (и не само за България) ще е политик, който е искрен и е способен да каже дори и това, което не му отърва. Хората помислиха Царя за такъв навремето. За съжаление, такъв още нямаме – и Вие не сте. Макар заради отговора Ви по повод финансирането на СДС… по повод хората около Вас…по повод съдиите…по повод Вашето материално положение…(мислите ли, че нещо наистина може да се скрие в България напълно?) и т.н.
Надявам се да не съм Ви обидил. Написаното се отнася за политика Ив.Костов, не за човека Ив.Костов – аз не Ви познавам лично.
Но имам достатъчно близък поглед на някои от Вашите хора и добре зная, какво постигнаха семействата им в материално отношение за 4-те години Ваше управление…
……………….
Обяснение: това писмо от форумния си архив публикувам не като повод за разискване личността на г-н Костов (откровено казано в момента не ме интересува), а като своеобразен коментар към “Цяло чудо е, че с толкова лош човешки материал Костов успя да направи нещо добро и за България” в HUMANUS. То е писано на 12.06.2004 във връзка с участието му в чат-среща на Скайфорум

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Господин Гюров  On 7 януари, 2008 at 19:41

    Аз бих казал: цяло чудо е, че още има костовисти🙂

  • Господин Гюров  On 7 януари, 2008 at 19:53

    Погледнах за какъв HUMANUS става въпрос, а, Ангел Грънчаров. Има двама такива, с които човек може да се сблъска в нета:
    http://bg.wikipedia.org/wiki/Ангел_Грънчаров_(пояснение)
    Единият доколкото знам е… много зле. Другият, който си позволява такива дълбокомислени изказвания, прави елементарни фактически грешки. Например в началото на цитирания от Вас коментар се твърди: „курсът на долара беше намален от 3000 на 1000 лева“. Такова нещо няма, курсът на марката беше 1000 лв, доларът остана около 1700-1800 лв. Блогове с подобни изказвания лично аз не си губя времето да чета. Има някои доста по-качествени.

  • Графът  On 7 януари, 2008 at 21:54

    Уважаеми Господин Гюров, възможно е да сте прав. Но аз съм от хората, които четат написаното без предварително предубеждение към личността на автора. В случая описанието на случката в събранието е според мен достоверна – не съм имал “честта” да присъствам на такова събрание, но ми е добре известна партийната практика през време на управлението на Костов по отношение на настаняване на своите хора. Зная конкретни случаи, когато дори за дребни длъжности по районните общини в София се пускаше “заявка” в партийните организации на СДС да се търси човек.
    Между другото, този материал ме заинтересува именно заради “добрия Костов” и “лошите около него” в заглавието.😉
    Впрочем, надявам се в бъдеще да споменаваме понякога г-н Костов само в “исторически план”…🙂

  • Господин Гюров  On 8 януари, 2008 at 13:49

    Моля извинете ме за неяснотата, която изглежда съм допуснал. За описаната случка не знам нищо и нищо не коментирам. След като прочета нещо като това за долара, който бил паднал на 1000 лв, и като го свържа с предишните си впечатления от съответния сайт или човек, просто спирам да чета нататък. Така че не знам за какво точно става въпрос в случая. В Интернет има страшно много за четене, не бихме могли да видим и 1% дори само от това, което си струва да се прочете.
    В коментара си имах предвид само това.

    Да Ви споделя и нещо лично, което вероятно ме прави донякъде пристрастен в случая… Преди време следвах философия, по първо желание и с голяма мотивация. Но през 1990 г. реших, че диплома вече едва ли ще ми трябва, и зарязах следването. А дори да бях завършил, щеше да ме е срам да се нарека философ, като гледам някои други, парадиращи с тази титла. Те бяха част от причината да зарежа университета.
    Някои разбират философията като начин на говорене, за мен тя е начин на живот. А народа е измислил едно интересно словосъчетание – дървен философ.

  • Графът  On 8 януари, 2008 at 13:57

    Обяснението Ви е от ясно по-ясно!🙂
    Аплодирам!

Вашият коментар

