1 НАЧАЛОТО…

Мили Дядо,

като истински съвременен човек, реших, че трябва да имаш свой си блог, където да споделяш винаги интересните си и оригинални идеи и мнения във всички сфери. Не слагам конкретна тема на блога ти, защото интересите и знанията ти са твърде много, за да ги огранича дори и до няколко теми. Очаквам от теб любопитни и информативни четива 🙂 Също ти пожелавам да имаш все повече приятели, съмишленици, както и опоненти!

Много, много целувки за рождения ти ден!!!

Васко

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Коментари

  • Графът  On 3 декември, 2007 at 17:31

    Мило мое момче,
    не знам дали има друг дядо, който да е получил такъв трогателен и заедно с това толкова ангажиращ подарък от внука си! Много, много ти благодаря! Дано не излъжа очакванията ти. Че място за оправдания с “дядовщина” няма да има!
    дядо ти Графът

  • искра  On 6 декември, 2007 at 11:41

    завиждам ти благородно

  • Графът  On 6 декември, 2007 at 12:01

    На кое, Искра: на внука или на подаръка? За годините съм сигурен, че не е… 🙂

  • krasi  On 14 декември, 2007 at 16:43

    ето ме

  • krasi  On 14 декември, 2007 at 16:44

    и аз се включвам във вашата кореспонденция

  • mislidumi  On 28 декември, 2007 at 17:09

    Честит блог! Ще четем с интерс!

  • Графът  On 29 декември, 2007 at 08:50

    Добре дошли! Ще се радвам ако ви е интересно.

  • Ружа  On 30 декември, 2007 at 17:54

    Честито и от мен!

  • vira111  On 29 януари, 2008 at 21:20

    Странно, и аз моя блог си го подарих за рождения ден. Просто ей така ми хрумна докато преглеждах разни други неща. Не знаех много за блоговете, нито пък дали има смисъл от тях, но мисълта ми беше, че по подобен начин и аз започнах.

    • petkovagergana  On 1 ноември, 2013 at 20:35

      Такъв прекрасен жест! Покъртително! И то, от внук:) Необикновен внук ще да е!
      И да не искаш да кажеш, че сме родени на една дата? И че скоро ще имаме годишнини? :))) не, че са ми малко симпатиите в момента, но сега – още повече, някак си като чувство за принадлежност към нещо общо:) жив и здрав да си, г-н Граф:)

      • Графът  On 2 ноември, 2013 at 01:30

        Вие сте чудесна, petkovagergana, благодаря от сърце!
        Това, стрелците, сме голяма работа! 😀
        Само едно уточнение: роден съм на 4-ти, подаръкът ми е един ден по-рано.
        Колкото до годишнината, тази година ще е доста солидна… 😉

Trackbacks

  • By Блог « Графът on 3 декември, 2008 at 12:23

    […] НАЧАЛОТО… Графът 12:22 pm Преди една година получих подарък от внука си този блог. На 3-ти декември 2007 година в 4:15 pm. […]

  • By Списък на публикациите « Графът on 16 февруари, 2009 at 09:10

    […] НАЧАЛОТО Посвещението на внука ми, който ми подари този […]

Вашият коментар

